حضور چشمگیر قشر نوجوان و جوان در راهپیمایی (22 بهمن)


حضور چشمگیر قشر نوجوان و جوان در راهپیمایی (22 بهمن)

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان، گفت: نکته قابل تأملی که امروز بنده به شخصه شاهد آن بودم، حضور گسترده و چشمگیر قشر نوجوان و جوان در راهپیمایی (22 بهمن)، بود

خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، امروز (22 بهمن)، با مجید خوبی زاده، سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان، مصاحبه کرد.

مجید خوبی زاده، در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری شبستان، ضمن تشکر از حضور حماسی آحاد مردم به ویژه فعالان کانون های مساجد جنوب کرمان، گفت: هر ساله در آستانه دهه فجر، شاهد هجمه ها و توطئه های استکبار جهانی برای عدم حضور حداکثری مردم در راهپیمایی (22 بهمن)، هستیم.

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان، اضافه کرد: دشمنان همواره به دنبال کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در راهپیمایی (22 بهمن)، هستند و سعی دارند نشان دهند که مردم نسبت به نظام و انقلاب اسلامی دلسرد شده اند.

وی، ادامه داد: اما به فضل پروردگار، ملت بصیر ایران اسلامی، هر سال باشکوه تر از سال های گذشته در جشن پیروزی انقلاب اسلامی، شرکت می کنند.

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان، اضافه کرد: مردم جنوب کرمان نیز مانند مردم سایرنقاط کشور از همه گروه ها و جریانات سیاسی در این راهپیمایی شرکت کردند و حماسه ای دیگر در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی خلق کردند.

وی، ابراز داشت: نکته قابل تأملی که امروز به شخصه شاهد آن بودم، حضور چشمگیر قشر نوجوان و جوان در این راهپیمایی بود.

خوبی زاده، ادامه داد: این حضور گسترده و چشمگیر نشان از بصیرت این قشر از جامه دارد چرا که این قشر دوران انقلاب اسلامی را درک نکرده است.

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان، گفت: در پایان بر خود لازم می دانم از حضور حماسی تک تک آحاد ملت ایران به ویژه مردم خطه جنوب کرمان در راهپیمایی (22 بهمن)، تشکر کنم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا