بیلبائو نوار گلزنی لئو را برید؛ ناکامی بعد از 8 مسابقه


بیلبائو نوار گلزنی لئو را برید؛ ناکامی بعد از 8 مسابقه

لیونل مسی بعد از 8 بازی متوالی، نتوانست گلزنی کند.

لیونل مسی بعد از 8 بازی متوالی، نتوانست گلزنی کند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از اسپورت، لیونل مسی نتوانست در جریان تساوی بدون گل بارسا برابر اتلتیک بیلبائو گلزنی کند تا بالاخره بعد از 8 بازی متوالی گل زدن، در باز کردن دروازه یک تیم لالیگایی ناکام بماند.

مسی موقعیت های کمی در سن مامس داشت؛ یکی از ضربات او به تیر دروازه اصابت کرد و تلاش او برای گلزنی از یک ضربه ایستگاهی ثمری نداشت. او بیشتر در بازی سازی و ساختن موقعیت برای هم تیمی هایش مشارکت داشت.

شماره 10 بارسلونا در 8 بازی قبلی به ترتیب برابر اسپانیول (2)، لوانته (3)، سلتاویگو، ختافه، ایبار (2)، لگانس، ژیرونا و والنسیا گلزنی کرده بود و در مجموع 12 گل به نام خود ثبت کرده بود. آخرین ناکامی مسی در گلزنی در مسابقات لالیگا به روز 2 دسامبر 2018 و برتری 2-0 آبی اناری ها مقابل ویارئال برمی‌گشت. او البته پاس گل دوم تیمش در آن مسابقه را به کارلس آلنیا داده بود تا در همان مسابقه هم اثرگذاری خود را ثابت کرده باشد.

به نظر می‌رسید که لئو بازی را با مصدومیت ماهیچه ای خود آغاز کرده بود و به همین دلیل نتوانست اثرگذاری چندانی داشته باشد. مسی با 21 گل آقای گل لالیگا است و با نفر دوم این جدول، لوئیس سوارز فاصله ای 6 گله ایجاد کرده است.

7712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403