مردم با همه مشکلات اقتصادی پای انقلاب هستند


مردم با همه مشکلات اقتصادی پای انقلاب هستند

ایلام - ایرنا - امام جمعه دره شهر گفت: مردم با همه مشکلات اقتصادی و تنگناهای معیشتی پای انقلاب هستند چراکه اصلی ترین عامل تحقق آن خود مردم بوده اند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدجواد قنبربیگی روز دوشنبه در جمع مردم دره شهر در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: قدم برداشتن ملت بزرگ ایران برای حفظ نظام اسلامی ارزشمند و باعث یاس و ناامیدی دشمنان شده و خشم آنان را نیز بر می انگیزد.
وی گفت: از 1400 سال پیش تاکنون انقلاب اسلامی پدیده ای بی سابقه و ارزشمند است، حضور مردم در مراسم چهل سالگی انقلاب در تمام دنیا بی سابقه است.
امام جمعه دره شهر تصریح کرد: البته برخی انگشت شمار نیز با سوء استفاده از مشکلات اقتصادی و بیکاری به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم بودند، اما تیرشان مانند همیشه به سنگ خورد.
حجت الاسلام قنبربیگی افزود: مردم با وجود این مشکلات مانند چهل سال گذشته همیشه پای انقلاب هستند، مسئولان باید به پشتوانه ملت بزرگ ایران و نیز اتکا به دستاوردهای نظام با شجاعت بیشتری در مقابل آمریکا بایستند.
وی عنوان کرد: ملت سرافراز ایران امروز بعد از 40 سال با صلابت تر از همیشه پای انقلاب ایستاده اند و در پشت این ملت بسیج 20 میلیونی، سپاه مقتدر و ارتش سرافراز حضور همه جانبه دارند.
حجت الاسلام قنبربیگی یادآور شد: با وجود پیشرفت های علمی ، نقش تعیین کننده، عمق استراژیک و این جایگاه در منطقه مسئولان باید بهتر از این عمل کرده و تدابیر بهتری برای حل مشکلات بیاندیشند.
7177/6119

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها