شکوه اقتدار البرزی ها در راهپیمایی 22 بهمن


شکوه اقتدار البرزی ها در راهپیمایی 22 بهمن

کرج - ایرنا - همزمان با سراسر میهن اسلامی ، مردم فهیم ، آگاه و با بصیرت استان البرز با تشکیل صفوف متحد و به هم پیوسته به اقیانوس فجر چهلم پیوستند و در یوم الله 22 بهمن شکوه دیگری از اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، سیل جمعیت مردم شهرستان کرج و دیگر شهرستان های استان البرز از نخستین ساعات امروز به سوی خیابان های اصلی شهرها سرازیر شد و بی توجه به تحریم ها و تهدید های دشمنان توفنده تر از 22 بهمن 57 به ندای ولایت لبیک گفتند.
قشرهای مختلف مردم با سردادن شعارهای انقلابی مانند « خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ما است»، « ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» ،« خامنه ای خمینی دیگر است»، « مرگ بر آمریکا» و« مرگ بر اسراییل» بار دیگر با آرمان های والای خمینی کبیر (ره ) ، شهدای والامقام و مقام عظمای ولایت عهدی دوباره بستند.
مردم استان البرز با شرکت در این راهپیمایی نشان دادند که مشکلات امروز کشور نمی تواند آنها را از مسیر نظام و انقلاب دور سازد و همواره پشتیبان نظام و رهبری خواهند بود.
پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ امروز فارغ از تمامی مشکلات اقتصادی کشور، با مشت هایی گره کرده در دفاع از نظام و انقلاب به میدان آمدند تا بار دیگر به جهانیان نشان دهند هیچ مانعی نمی تواند آنان را در دفاع از آرمان های امام(ره) و مقام معظم رهبری ناامید سازد و همواره پای آرمان ها می مانند.
امسال در کلانشهر کرج چهار مسیر اصلی برای این راهپیمایی اختصاص یافته است که هر یک از این مسیر با جنب و جوش خاصی همراه است.
مردم شهرستان های ساوجبلاغ ، طالقان ، نظرآباد ، اشتهارد و فردیس بار دیگر وحدت و یکدلی خود را چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیدند.
تمام قشرهای مردم استان حدود سه میلیون نفری البرز اعم از زن و مرد، پیر و جوان ، دانش آموز و دانشجو ، کارگر و کشاورز و دیگر اصناف به میدان آمده اند تا فجر چهلم را به کوری چشم دشمنان اسلام با شکوه تر از گذشته برگزار کنند.
7414/ 6155

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم