حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن بیانگر وفاداری به نظام است


حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن بیانگر وفاداری به نظام است

بوشهر - ایرنا - امام جمعه دیر استان بوشهرگفت:حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن شکن و نشانگر بیداری و وفاداری آنان به نظام و آرمان های امام و شهیدان است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی روز دوشنبه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهر دیر ضمن یاد و خاطره دو شهید انقلاب شهرستان شهید حیدری و عالی پور افزود: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را از نقشه شوم خود مایوس می کند و آرزو خود را به گور خواهد برد.
وی یادآورشد: امروز دشمن با جنگ رسانه ای و تبلیغاتی به ملت القا می کند که به انقلاب افتخار نکنند و قصد دارد که مردم از ادامه مسیر انقلاب مایوس کند.
حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: سرنگونی رژیم شاه، برخورداری از رهبری امام و امروز مقام معظم رهبری ، ایستادگی ملت در مقابل منافقین و هشت سال دفاع مقدس ، استقلال سیاسی ، آزادی ، انتخابات در کشور ، خودباوری و خودکفایی، پیشرفت های عمرانی، آموزشی، بهداشتی و احیا اسلام در جهان بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی و افتخارات بزرگ انقلاب است.
وی امیدواری به آینده را مهم دانست و گفت: به آینده امیدوار و دشمن شناس باشیم و از اختلاف دوری کنیم و اعتماد به دشمن نکنیم.
حسینی در رابطه با گلایه مردم از جایگاه سوخت شهر دیر گفت: مسئولان با کار انقلابی مساله جایگاه سوخت شهر دیر را برای همیشه رفع کنند.
امام جمعه دیر اضافه کرد: آزاد شدن صادرات محصول گوجه فرنگی کار خوبی برای کشاورزان است اما به فکر مصرف کننده و مردم هم باشند که نرخ این محصول برای خرید مردم افزایش پیدا نکند و توازن برقرار شود.
7207/6045

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر