راهپیمایی 22 بهمن اثبات اقتدار و استقلال نظام است


راهپیمایی 22 بهمن اثبات اقتدار و استقلال نظام است

شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی 22 بهمن و حضور گسترده مردم در این راهپیمایی، نشان دهنده ثبات، اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی است .

محمد خالدی سردشتی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همواره حضور پرشور و آگاهانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن در 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی دسیسه ها و مکر دشمنان نظام را برملا کرده است.
وی با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و تحریم هایی که متفاوت تر از دهه 60 که بر نظام و کشور اسلامی اعمال می شود، حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را ناامیدی دشمنان عنوان کرد.
خالدی اظهار داشت : مردم با بصیرت و فهیم شهرستان لردگان همپای همه مردم کشور همیشه نشان داده اند که در تنگناها یار، یاور و پیشیبان نظام اسلامی بوده و هستند.
وی گفت: نظام جمهوری اسلامی با داشتن رهبری هوشمند، توانمند و همچنین همراهی مردم با دولت و نظام این گردنه های سخت را طی خواهد کرد.
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی و همراهی مردم با بصیرت با نظام از افتخارات این نظام است.
به گفته وی، امروز همه کشورهای رقیب و مخالف نظام جمهوری اسلامی بسیج شدند، تا مشاهده کنند حضور مردم در این روز حماسی چگونه است.
خالدی اظهار داشت: مردم با بصیرت و فهیم نیز با حضور پرشور خود دسیسه ها و مکر دشمن را از بین بردند.
وی به مکر و دسیسه دشمن علیه جمهوی اسلامی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت : مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی با حضور در صحنه های مختلف انقلاب ، نشان می دهند یاوه گوی دشمنان برعلیه جمهوری اسلامی با داشتن رهبری فرزانه و مردم فهیم جایگاهی ندارد و جمهوری اسلامی راه اقتدار و استقلال را ادامه خواهد داد.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی 22 بهمن در 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در 246 نقطه استان چهارمحال وبختیاری در حال برگزار است.
7360/2097

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان