تابش در گفت وگو با ایرنا:در سایه مقاومت و وحدت مردم سختی ها را پشت سر می گذاریم


تابش در گفت وگو با ایرنا:در سایه مقاومت و وحدت مردم سختی ها را پشت سر می گذاریم

تهران- ایرنا- نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: بی شک در سایه مقاومت و وحدت مردم سختی ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

محمدرضا تابش روز دوشنبه در حاشیه مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا سالروز پیروزی غرور آفرین انقلاب را به ملت شریف ایران تبریک گفت و اظهار داشت: نزول باران رحمت الهی در این یوم الله، به مثابه نوید گشایش در مشکلات و رفع تنگناهای فراروی مردم و عبور شرافتمندانه از تحریم هاست.
تابش اضافه کرد: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی با وجود تنگناهای معیشتی و مشکلات، نشانه ای از پیوند ناگسستنی مردم با ارزش های انقلاب و امام و شهدا و مقام معظم رهبری است و البته وظیفه مسئولان را در قبال پایمردی مقاومت و همراهی مردم سنگین تر از گذشته می کند.
نماینده مردم اردکان ابراز امیدواری کرد: در بلوغ چهل سالگی انقلاب که دوران عقلانیت و کمال است با بازاندیشی در شعارها و عملکردها و دستاوردها؛ نقاط قوت ها را پررنگ تر و کژی ها و کاستی ها را ترمیم شود.

** حضور مردم توطئه ها را خنثی می کند
نایب رییس فراکسیون امید مجلس همچنین گفت: حضور آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن، توطئه های اخیر آمریکا و دشمنان مردم ایران را خنثی خواهد کرد.
وی با اشاره به فراخوان ترامپ در چند ماه قبل برای ساماندهی ائتلافی بر علیه ایران شبیه آنچه برای مقابله با داعش صورت گرفت و متعاقب آن تمهیدات مقدمات برای برگزاری کنفرانسی در 25 بهمن در ورشو پایتخت لهستان گفت: اقدام های صورت گرفته در کشور و فعالیت های دیپلماتیک موثر دولت در خنثی سازی بخشی از این توطئه موثر افتاد و ان شاءالله حضور چشمگیر امروز مردم نیز تیر پایانی بر انجام این توطئه خواهد داشت.
نماینده مردم اردکان گفت: در سایه این تلاش ها و تفاهم متحدان ایران، نام اجلاس از ائتلاف علیه ایران به اجلاس صلح و امنیت خاورمیانه تغییر کرد و سطح شرکت کنندگان نیز تقلیل یافت.
وی تاکید کرد: در چنین شرایطی رویای امثال «جان بولتون» (مشاور امنیت ملی کاخ سفید) که ادعا می کردند فشارهای وارده ایران باعث خواهد شد جشن چهلم انقلاب برگزار نشود، بر باد رفت.
سیام**9121*2025

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ایرانی نامزد قدیمی‌ترین جایزه سینمایی اروپا شد