غوغای لژیونر فوتبال ایران در اروپا ؛ تمجید رسانه های اروپایی از جوان ترین لژیونر تاریخ


ستاره ایرانی تیم شارلروای بلژیک در نخستین بازی ای که برای این تیم به میدان رفت، عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد. نوشته غوغای لژیونر فوتبال ایران در اروپا ؛ تمجید رسانه های اروپایی از جوان ترین لژیونر تاریخ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

غوغای لژیونر فوتبال ایران در اروپا ؛ تمجید رسانه های اروپایی از جوان ترین لژیونر تاریخ

دلفی در اولین بازی بهترین بازیکن شارلروا شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۵:۳۰
غوغای لژیونر فوتبال ایران در اروپا ؛ تمجید رسانه های اروپایی از جوان ترین لژیونر تاریخ

ستاره ایرانی تیم شارلروای بلژیک در نخستین بازی ای که برای این تیم به میدان رفت، عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شب گذشته در چارچوب رقابت های هفته بیست و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک شارلروا در شرایطی مقابل اوستنده به تساوی یک بر یک رسیدند که یونس دلفی ستاره ایرانی اولین بازی اش را برای تیم بلژیکی انجام داد.

دلفی شب گذشته در ترکیب ثابت شارلروا حضور داشت و ۶۴ دقیقه برای این تیم به میدان رفت. این بازیکن ایرانی که با حضور در ترکیب شارلروا عنوان جوان ترین لژیونر تاریخ فوتبال ایران را به خود اختصاص داد، بعد از پایان بازی نیز با تمجید ویژه رسانه های بلژیکی مواجه شد.

روزنامه های کشور بلژیک امروز با تیترهای مختلف به تمجید از عملکرد ستاره ایرانی شارلروا پرداختند و دلفی را به عنوان بهترین بازیکن زمین مقابل اوستنده معرفی کردند.

دلفی‌ با این عملکرد خوب حالا خودش را برای مصاف های سخت آینده آماده می کند. او امیدوار است بتواند از شارلروا به تیم بزرگ تر فوتبال اروپا ملحق شود و روزهای خوبی را در این عرصه سپری کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی