پیام رییس سازمان بهزیستی در آستانه یوم‌الله 22 بهمن


پیام رییس سازمان بهزیستی در آستانه یوم‌الله 22 بهمن

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: یوم الله بیست و دوم بهمن، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که 40 سال است فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین انداز نموده است.

پیام رییس سازمان بهزیستی در آستانه یوم‌الله 22 بهمن
به گزارش فانوس، دکتر وحید قبادی دانا در آستانه ۲۲ بهمن‌ماه در مطلبی آورده است: «اکنون در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی خدا را شاکریم که بار دیگر، سالگرد پیروزی نور بر ظلمت و تاریکی را جشن می‌گیریم و با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده، به آینده‌ای درخشان برای سربلندی ایران اسلامی که برای دوستان مایه نشاط و امید و برای دشمنان باعث یأس و ناامیدی است، در پرتو رهبری مقام معظم رهبری امیدواریم.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ نهاد مولود انقلاب سازمان بهزیستی، ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، با افتخار اعلام می‌نمایم ما کارکنان خدوم این نهاد، در سالی که با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده همچون سنوات قبل جهت تجدید میثاق با آرمان‌های بلند معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و اجرای برنامه‌های دولت خدمتگذار، همراه و همگام با خیل عظیم و سیل خروشان ملت ایران تا رسیدن به قله نهایی رشد و پیشرفت در تمامی عرصه‌های مادی و معنوی از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هم قسم می‌شویم و از آحاد جامعه بویژه کارکنان پر تلاش، مددجویان عزیز، شرکای اجتماعی، مراکز و مؤسسات همکار، خیرین محترم و مؤسسات مردم نهاد برای شرکت و حضور حداکثری در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن که نمایش اقتدار و پویایی نظام اسلامی است دعوت می‌نمایم.

بی‌تردید حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال این وعده الهی را تحقق خواهد بخشید که "هر کس در راه آرمان‌های الهی استقامت ورزد، قطعاً پیروز خواهد شد. "»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی