Atlis با یکبار شارژ 800 کیلومتر راه می‌رود


تولید پیکاپ‌ها معمولا با هدف پوشش بازار آمریکا انجام می‌شود و اکنون یک کمپانی تازه تاسیس با نام آتلیس، مدل Atlis XT را با بدنه قدرتمند و موتور برقی آماده عرضه در این بازار کرده است. اطلاعات زیادی از موتور پیکاپ برقی منتشر نشده اما می‌تواند با یک بار شارژ مسافت 482 کیلومتری، 643 کیلومتری و 804 کیلومتری را طی کند که این بستگی به تیپ انتخابی...

تولید پیکاپ‌ها معمولا با هدف پوشش بازار آمریکا انجام می‌شود و اکنون یک کمپانی تازه تاسیس با نام آتلیس، مدل Atlis XT را با بدنه قدرتمند و موتور برقی آماده عرضه در این بازار کرده است. اطلاعات زیادی از موتور پیکاپ برقی منتشر نشده اما می‌تواند با یک بار شارژ مسافت ۴۸۲ کیلومتری، ۶۴۳ کیلومتری و ۸۰۴ کیلومتری را طی کند که این بستگی به تیپ انتخابی دارد.

Atlis با یکبار شارژ 800 کیلومتر راه می‌رودقابلیت کششی ۲۲۶۷ کیلوگرم تا ۹۰۷۱ کیلوگرم نشان می‌دهد این پیکاپ برقی از لحاظ قدرت شرایط خوبی دارد و می‌تواند یک گزینه قدرتمند برای حمل بار، بکار گرفته شود. جالب اینجاست که این خودرو در حال حاضر پیش فروش می‌شود و Atilas XT در مدل پایه، ۴۵ هزار دلار قیمت دارد که خریداران می‌توانند با پرداخت ماهیانه ۷۰۰ دلار آن را خریداری کنند. در سال ۲۰۲۰ شاهد تولید و عرضه این خودرو خواهیم بود و احتمالا در نمایشگاه نیویورک، یک دستگاه آتلیس به نمایش گذاشته می‌شود.

Atlis با یکبار شارژ ۸۰۰ کیلومتر راه می‌رود

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

Atlis با یکبار شارژ 800 کیلومتر راه می‌رود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد