هوای پایتخت ناسالم است


هوای پایتخت ناسالم است

کیفیت هوای امروز تهران با وجود کاهش 40 واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون در مقایسه با روز گذشته با شاخص 101 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

خبرگزاری میزان: کیفیت هوای امروز تهران با وجود کاهش ۴۰ واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون در مقایسه با روز گذشته با شاخص ۱۰۱ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

به گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون هوای پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز از ۱۴۱ به ۱۰۱ کاهش داشته است.

در همین مدت میزان آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۱۰ میکرون از ۸۹ به ۵۸ و آلاینده منوکسیدکربن از ۳۲ به ۲۷ کاهش داشته است.

بر این اساس، ایستگاه‌های فرمانداری شهرری (منطقه ۲۰)، بوستان قائم (منطقه ۱۸) و تربیت مدرس (منطقه ۶) به ترتیب با شاخص‌های ۱۴۲، ۱۳۵ و ۱۳۲ بالاترین حجم آلودگی شهر تهران را در ۲۴ ساعت گذشته داشته اند.

همچنین ایستگاه‌های اقدسیه (منطقه یک) با شاخص ۴۷، شهرداری منطقه ۲ با شاخص ۵۴ و دانشگاه شهید بهشتی (منطقه یک) با شاخص ۵۵ کمترین آلودگی هوا را در سطح مناطق شهر تهران طی این مدت داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از حمله ترکیبی موشک‌ الماس و پهپاد انتحاری ابابیل به پایگاه سری اسرائیل