اعلام آمادگی فرهنگیان البرز برای حماسه آفرینی روز 22 بهمن


اعلام آمادگی فرهنگیان البرز برای حماسه آفرینی روز 22 بهمن

کرج - ایرنا - فرهنگیان استان البرز راهپیمایی 22 بهمن را روز به نمایش گذاشتن وحدت ملی مردم ایران دانستند و برای خلق حماسه ای ملی مهیا شدند.

به گزارش ایرنا، در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگیان البرز خواستار شرکت امت حزب الله ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار این استان در این همایش ملی - انقلابی که ریشه در مکتب عاشورایی دارد، شدند.
هر سال ایام الله دهه مبارک فجر، هم یادآور آگاهی ها، ایمان ها، از جان گذشتگی ها و حماسه ی بزرگ ملت غیور ایران اسلامی با الهام از مکتب سرخ عاشورا و با پیروی از رهبر شجاع و مقتدر در مقابل طاغوت و حامیان آن است.
بیست و دوم بهمن ماه نماد عزت، سرافرازی، اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی ایران است بنابراین استکبار جهانی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش کرده است نظام ما را در بخش های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی با مشکلات سختی مواجه کند اما در سایه بصیرت سیاسی و ولایتمداری مردم ایران اسلامی تاکنون نتوانسته است به اهداف شومش که ریشه در خوی قدرت طلبی اش در دنیا دارد ، دست پیدا کند.
در این روز بار دیگر مردم ایران همیشه سرافراز می آیند تا بار دیگر شکوه و عظمت 40 سال استقامت و اقتدار را به نمایش بگذارند و ثابت کنند به امام و رهبری و شهدای این انقلاب وفادار هستند و راهشان را تا آخرین قطره خون ادامه می دهند.
امروز الگو شدن نظام جمهوری اسلامی در جهان به مهمترین عامل خشم دشمنان تبدیل شده است زیرا ملت هوشیار ایران اسلامی به مردم دنیا ثابت کرده اند که با وحدت و بصیرت می توان در مقابل استکبار ایستاد و پیروز شد.
امروز ملت ایران به دنیا ثابت کرده است که عظمت و اقتدار ایران حاصل پیروی از فرامین حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و اتحاد همه مردم این مرز و بوم بوده است.
22 بهمن ماه یادآور سلحشوری‌ها و از جان گذشتگی‌های ملت ایران اسلامی و سالروز خلق انقلابی است که اکنون از آن به عنوان الگوی تمامی کشورهای آزادی خواه یاد می شود.
مردم ایران اسلامی در 40 سال پیش با فریاد رسای خود استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی را در چهار گوشه ایران طنین انداز کردند و به گوش همه جهانیان رساندند.
انقلاب اسلامی ایران موجب شد تا روح معنویت ، تلاش مجاهدانه ، رهایی از وابستگی و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها را در کالبد ملت مسلمان ایران دمیده شود.
مردم این مرز پر گوهر از جمله در استان البرز بار دیگر با حضور پرشور خود در مراسم 22 بهمن بر حفظ و حراست از مبانی ، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید خواهند کرد.
ملت ایران اسلامی به پاس جهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و با پیروی از ولایت فقیه با حضوری گسترده ، منسجم و موثر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند تا بار دیگر صدای انقلابی آنان در دنیا شنیده شود.
این بار مردم ایران اسلامی می آیند که بگویند تحریم اقتصادی و فشار های سیاسی و ... که ریشه در توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان دارد ، کارساز نیست چون ما فرزندان ایران و انقلابیم.

** 22 بهمن روز یکی شدن و یک صدایی
مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: 22 بهمن روز یکی شدن ملت ایران در مقابل مستکبران است زیرا در این روز همه ملت ایران هم گام می شوند و ندای بودن و ماندن در راه انقلاب را با مشت های گره کرده سرمی دهند.
سالار قاسمی نظام جمهوری اسلامی ایران را دستاورد خون هزاران شهید و صبر و پایداری اسطوره ای مردم رنج کشیده دانست و اظهار داشت: چهل سال از عمر پر برکت نظام جمهوری اسلامی ایران می گذرد وپژواک صدای ملت ایران با رهبری هوشمندانه و مقتدرانه حضرت آیت الله خامنه ای در اسلام خواهی واستقلال طلبی در ورای مرزها به نیکی شنیده می شود.
وی یادآورشد: فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان فهیم وخانواده ی گرانقدر آنها با حضور پرشورشان در راهپیمایی یوم ا... بیست و دو بهمن نشان می دهند که در راه انقلاب و آرمان هایش پایدارند.
وی خاطرنشان کرد: مردم ایران از جمله البرزنشینان با حضور گسترده در این همایش ملی به اثبات می رسانند که در راستای مشارکت اجتماعی،سیاسی ودینی در صحنه حضور دارند و بار دیگرمی آیند تا مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.
قاسمی تداوم آرمانهای انقلاب، امام و رهبری را در فرهنگ ایثار، خدمت و حفظ روحیه انقلابی‌ دانست و ادامه داد: مردم ایران حرکت جهادی در چارچوب آرمانهای انقلاب را سند افتخار و مایه عظمت و سربلندی دولت و ملت ایران می داند.

** 22 بهمن روز پاسخ کوبنده به توطئه های استکبار
رئیس بسیج کانون فرهنگیان البرز گفت: از مردم استان به ویژه فعالان سنگر علم و دانش در مدارس برای شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت می کنیم چون راه ما راه امام و شهداست.
مجتبی آمر کاشی اظهارداشت: ملت ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، پاسخ محکمی به تهدیدات و تحریم ها علیه ایران اسلامی می دهند و بار دیگر اعلام می کنند همانند دوران دفاع مقدس این بار سرباز انقلاب در حوزه اقتصادی و فرهنگی کشورهستند.
وی بیان داشت: اراده انقلابی مردم ایران تحت رهبری امام امام خمینی (ره) برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بود تا هم آموزه ­های دینی در جامعه اجرایی شود و هم مردم سالاری دینی در جامعه استقرار یابد.
وی یاد آور شد: پیروزی انقلاب اسلامی حق تعیین سرنوشت را برای ملت شریف ایران به ارمغان آورد.
وی تصریح کرد: در شرایطی که توطئه‌های زنجیره‌ای و مستمر نظام سلطه و استکبار از تهدید و تحریم و نفوذ، تا جنگ نرم و سناریوهای مایوس‌سازی ملت فهیم ایران، نسبت به آینده و دستاوردهای انقلاب، بی وفقه ادامه دارد، راه حل برون رفت از مشکلات در تکیه به ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی است.

** حضور آگاهانه‌ مردم و زنده بودن انقلاب
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: حضور آگاهانه‌ ملت‌ یکی‌ از زیباترین‌ جلوه‌های‌ قدرت‌‌ الهی‌ است‌ و باعث‌ شده‌ است‌ که‌ انقلاب‌ همچنان‌ زنده‌ و توفنده‌ باقی‌ بماند.
مسعود مهران نیا نیز مردم را به شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد و اظهار داشت: امروز ایران عزیز، اقتدار و پایداری خود را قوام بخشیده و با اتکا بر توانمندی های خود و با حفظ ارزش ها و اصول دینی و معرفتی که بر اساس آن بنیان نهاده شد، فصل نوینی در مناسبات بین المللی گشوده و بدون اتکا به قدرت های جهانی و استکباری ، سیاست ها و راهبردهای اساسی خود را به پیش می برد.
وی خاطرنشان کرد: اگر چه جایگاه و اقتدار ایران خوشایند قدرت های جهانی نیست اما به الگویی برای ملت های آزاده جهان تبدیل شده است تا با اتکا به ظرفیت های داخلی خود ، در برابر زیاده خواهی ها قد علم کنند و مسیر رشد و تعالی را در پیش بگیرند.
وی تصریح کرد: اکنون که دشمنان از ضربه زدن به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق تحمیل جنگ و فشار خارجی نا امید شده اند می کوشند با ارعاب به اساس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.
وی اضافه کرد: مردم شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی ارزش قدرت‌ تظاهرات‌ 22 بهمن‌ را به‌ خوبی‌ می‌شناسند و با حضوری گسترده مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گویان می زنند.
وی ادامه داد: مردم با حضور بی نظیرشان در این راهپیمایی‌ ، همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند پاسخ تحریم ها و تهدیدهای دشمن را می دهند.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگیان و دانش آموزان البرزی نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و امام خمینی (ره) و تجدید پیمان مجدد با خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راهپیمایی سراسری ٢٢ بهمن ماه شرکت خواهندکرد.

** 22 بهمن روز تجدید پیمان با امام و شهدا
خواهر شهید فهمیده و مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و فردیس هم گفت: استکبار باید بداند که ملت ایران، یوم الله 22 بهمن را فرصتی برای تجدید پیمان با آرمان های امام و بیعت دوباره با امام خامنه‌ای می‌داند.
فرشته فهمیده اظهار داشت: در جشن 40 سالگی انقلاب قرار داریم، آمال و آرزوی ملت ایران همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.
وی یادآور شد: امت هوشیار و بیدار اسلامی نیک می دانند که رمز تداوم حرکت پیروزمندانه انقلاب اسلامی و راه عبور از مشکلات فراروی کشور نه در اعتماد به نظام فرسوده لیبرال دموکراسی غرب و نه در تعامل با نظام استکباری، بلکه در تمسک و تبعیت از ولایت فقیه، توجه به وحدت اسلامی و حضور هوشمندانه در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب و بیش از پیش حفظ روحیه انقلابی و جهادی خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه تاثیرات شگرف انقلاب اسلامی در محیط بین الملل بیش از هر مقطع تاریخی در اعتراف جهانیان در تبدیل شدن ملت ایران به قطب تاثیرگذار جهانی مشهود است، یاد آور شد: پس از سالها، نقاب از چهره استکبار جهانی برداشته و خوی استکباری آن را بیش از پیش نمایان کرده است.
فهمیده ادامه داد: سیاست های کینه‌ورزانه‌ای که نزدیک به چهاردهه، اثبات کننده این نکته است که ذات نظام سلطه استکباری است و با رفتن دولت ها، تغییری در آن صورت نخواهد پذیرفت.
وی تاکید کرد: همه در این روز ملی می آییم تا برگ افتخار آمیز دیگری بر کتاب تاریخ انقلاب برخلاف میل و تصور دشمنان افزود شود زیرا ما میراث دار انقلاب امام و خون پاک شهدای گرانقدر هستیم.

** 22 بهمن روز شور انقلابی
رئیس انجمن اسلامی معلمان استان البرز نیز در این زمینه گفت : یوم الله 22 بهمن روز تجدید بیعت با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهداست .
منوچهر اتابکی ضمن تاکید بر حضور پرشور همه فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: امسال نیز فرهنگیان و دانش آموزان البرزی همچون سنوات گذشته با شور و حرارتی انقلابی دوشادوش سایر اقشار در این راهپمایی شرکت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران چهلمین سال پیروزی خود را با اتحاد و همبستگی، هدایت های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب و پایبندی به ارزش ها و آرمان های والای امام و انقلاب برگزار می کنند و ملت ایران همچنان با قدرت و صلابت در مقابل دسیسه ها و توطئه های دشمنان ایستاده و از این دستاورد بزرگ تا پای جان دفاع و صیانت خواهند کرد.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران در سایه پیوند بصیرتی نسل ها با آرمان های والای آن همچنان در سایه لطف پروردگار و منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری قله های پیشرفت و ترقی را طی می کند.
اتابکی ادامه داد: هیچ کدام از گذرگاه های سخت تاریخ نتوانسته و نمی تواند مانع این همه عشق، اتحاد، شور و هیجان شود.
وی افزود: امروز روز عزت، اقتدار و سربلندی ملت ایران در منطقه است زیرا چنان ترسی در دل مستکبران عالم و نظام سلطه انداخته که آنها را واداشته تا هر روز با دسیسه و گزینه دیگری برای آسیب زدن به ایران روی میز بگذارند.
وی تاکید کرد: مردم ایران با حضور حماسی، گسترده، پرشور، وحدت آفرین و با بصیرت خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و نمایش میثاقی دو باره با مقام معظم رهبری و پایبندی به آرمان های امام و شهدا را یک بار دیگر با وحدت و اقتدار خود به رخ جهانیان می کشند.

** 22 بهمن روز لبیک گویی و بصیرت
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز هم گفت استکبار بداند که تردیدی نیست که ملت بصیر و آگاه ایران، یوم الله 22 بهمن را فرصتی حیات‌بخش برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام و شهدا، و بیعت دوباره با ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) و نمایش توانمندی‌های سرشار خود می داند.
مراد مالمیر یاد آور شد: ملت ایران در این راهپیمایی پیام قاطع و معنا دار خود را به کینه‌ورزان خارجی و اندک پیاده نظام داخلی می دهند که با لبیک به رهبری معظم و حضور حداکثری در صحنه بیداری ملت، و تکیه بر توان داخلی خود، همواره روح تازه‌ای در کالبد انقلاب و نظام اسلامی خواهند دمید.
وی تداوم آرمانهای انقلاب، امام و رهبری را در فرهنگ ایثار، خدمت و حفظ روحیه انقلابی‌ دانست و خاطر نشان کرد: مردم ایران حرکت جهادی در چارچوب آرمانهای انقلاب را سند افتخار و مایه عظمت و سربلندی دولت و ملت ایران می داند.
وی تاکید کرد: مردم ایران در یوم الله 22 بهمن یادآور می شوند که با تحریم اقتصادی نمی توان به ایران و انقلاب آسیب زد چون روحیه مقاومت در آنان موج می زند.

** حضور مردم خنثی کننده توطئه ها
مشاور اجرایی اداره کل آموزش و پرورش گفت: شرکت مردم در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب را مهم دانست و اظهار داشت: این حضور نظام را از جنبه های ملی و بین‌‌المللی را بیمه می کند.
علی طاهری خلوص یادآور شد: حضور مردم در صحنه‌های حساس انقلاب دسیسه‌های دشمنان را خنثی می کند و ملت با بصیرت ایران با حضور خود بار دیگر دشمنان را ناامید می کنند.
وی تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن در 40 سالگی انقلاب، متفاوت و باشکوه ‌تر از همیشه برگزار می‌شود تا بار دیگر همدلی مردم ایران به نمایش درآید.
وی اضافه کرد: مردم ایران همواره پشتیبان نظام هستند و در تمام شرایط برای مقابله با دشمنان ایثار و جانفشانی می کنند.
استان البرز 50 هزار معلم شاغل و بازنشسته دارد.
البرز 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/6993

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی