می خواهیم حقمان را درزمین فوتبال بگیریم ؟ واقعا گناه ما چیست؟


فردا در ادامه رقابت های لیگ برتر دو تیم ماشین سازی و نفت آبادان در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم می روند. نوشته می خواهیم حقمان را درزمین فوتبال بگیریم ؟ واقعا گناه ما چیست؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

می خواهیم حقمان را درزمین فوتبال بگیریم ؟ واقعا گناه ما چیست؟

رضا مهاجری :فدراسیون نباید تبعیضی بین تیم‌ها قائل شود
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۲:۵۸
می خواهیم حقمان را درزمین فوتبال بگیریم ؟ واقعا گناه ما چیست؟

فردا در ادامه رقابت های لیگ برتر دو تیم ماشین سازی و نفت آبادان در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم می روند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در آستانه دیدار دو تیم، رضا مهاجری با شرکت در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار در ابتدای صحبتش گفت:

« با تشکر از اصحاب رسانه که امروز تشریف آوردید . ازهمه شماها متشکرم .جایی که نیاز به حمایت بود حمایت کردید وانتقاداتی هم بود که خیلی از آن ها در واقع می توانست سازنده باشد و به ما کمک کند.»

وی در ادامه افزود:

« خوشبختانه نیم فصل دوم را خوب شروع کردیم و استارت خوبی را زدیم و با توجه به شرایط استقلال خوزستان بازی سختی را با برد پشت سر گذاشتیم چون آن تیم تمام امید و انگیزه اش برای بازی مقابل ما بود که خدا رو شکر بچه ها تلاش خوبی کردند . از لحاظ کیفیت بازی اگر ایرادی هم بود فکر می کنم دیگر بعد از ۵۰ روز تعطیلی طبیعی است ولی خوشحالیم که توانستیم ۳ امتیاز با ارزش را بگیریم.»

رضا مهاجری همچنین بیان کرد:

« بعد از آن بازی نگاهمان مقابل صنعت نفت آبادان است که در صورت پیروزی می تواند اعتماد به نفس خوبی به بچه ها و تماشاگران بدهد.امیدوارم با توجه به تمرینات خوبی که انجام دادیم وشناختی که از نقاط ضعف و قوت نفت آبادان داریم، از پتانسیل فنی خودمان استفاده کنیم و به سه امتیاز با ارزش دست پیدا کنیم . آبادانی ها درمقابل سپاهان هم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و تیم بسیار خوبی دارند .»

رضا مهاجری در خصوص تمایل بیش از حد این تیم برای کسب تساوی اظهار داشت :

« من سوال شما را دو قسمت می کنم، من زمانی که به این تیم وارد شدم جز مسجد سلیمان که آن زمان پایین تر ازما بود ما با تیم های اول تا هفتم جدول بازی داشتیم.ما توانستیم جم را ببریم همچنین با فولاد دراهواز به تساوی دست یافتیم و بیینید ۴ بازی آخر ما با چه تیم هایی بود. استقلال ، پرسپولیس، پدیده وسپاهان و این کار را خیلی سخت کرد.

درست است که ما نتوانستیم آن بازی ها را ببریم ولی همان تساوی ها می توانست اعتماد به نفس لازم را به تیم بدهد. در حالی که خودتان هم دیدید که صرفا به دلیل عدم تمرکز در ضربه آخر می توانست بسیاری از آن تساوی ها تبدیل به برد شود. »

رضا مهاجری درخصوص جذب بازیکنان جدید در نیم فصل خاطرنشان کرد:

« خودتان می دانید که در نیم فصل دوم جذب بازیکن خوب بسیارسخت است . چرا که اگربازیکن خوب بازی کرده باشد که آن تیم حاضر به فروش وی نخواهد بود و طبیعتا باید دنبال بازیکنی باشیم که قابلیت لازم را داشته باشد،اما به هر دلیلی نتوانسته باشد کیفیت خود را نشان دهد و ما هم با توجه به بضاعت و شرایط خودمان و موجودی که دربازار نقل و انتقالات بود توانستیم ۴ تا ۵ بازیکن را به جمع خودمان اضافه کنیم که امیدوارم که مشکلات را حل کرده باشیم .»

رضا مهاجری در همین خصوص اضافه کرد:

« امیدوارم که فردا بتوانیم ثابت کنیم که می آییم برای بردن و بقیه اش را که پیشگو نیستیم ولی قطعا یک فوتبال رو به جلو را به نمایش می گذاریم و خدا کند که حاصل این تمرینات سختی را که در همین رابطه پشت سر گذاشتیم با برد همراه شود »

رضا مهاجری در رابطه با رضایت از ورود ماشین سازی در پنجره نقل و انتقالاتی گفت:

« به صورت کامل راضی نیستم چرا که در بعضی از پست ها هنوز کمبود هایی داریم اما همان طور که گفتم با توجه به موجودی که داشتیم و بازیکنانی که دربازار بود خوب عمل کردیم . من معتقدم همین بازیکنان را که خریده ایم اگر نمی توانستیم جذب کنیم با مشکلات زیادی مواجه می شدیم . البته این این را هم فراموش نکنید که برای اخت شدن بازیکنان زمان لازم داریم چون همه آنها از ابتدای تعطیلات که به تیم نیامده اند و برفرض مثال احسان تاییدی دو هفته و فرشاد سالاروند تنها یک هفته است که مشغول به تمرین هستند.

ما با توجه به جدایی پیمان بابایی و احمد موسوی فرد دو وینگر تیم مان در نیم فصل اول که در حال حاضر در تیم حضور ندارند به دنبال جذب یک وینگر هستیم تا رضا خالقی فرد آن جلو تنها نباشد .»

وی درخصوص احسان علوان‌زاده گفت:

«این بازیکن از نظر فنی بسیار خوب است و او را از زمانیکه در لیگ یک بازی می کرد، می‌شناختم. در تیم قبلی به او فضای مناسب داده نشد ولی در روزهای ابتدایی حضورش در ماشین سازی، نمی‌دانست که در چه تیمی حضور دارد ولی الان متوجه این قضیه شده است . خودش و خانواده اش آمدند و اظهار ندامت کردند و او را به تیم بازگرداندیم .

رضا مهاجری در ادامه گفت:

« بالاخره وظیفه معلمی حکم می کند که یک مقدار صبور تر باشیم و باید بپذیریم این ها سرمایه مملکت هستند و خداراشکر که این بازیکن تغییر رفتار داده و اکنون با جدیت زیاد و باانگیزه در حال تمرین کردن است و آرزو می کنم همین انگیزه را ادامه بدهد و تمام انرژی خود را بگذارد تا به ماشین سازی کمک کند . ولی بازیکن باید یاد بگیرد که تمام تمرکزو هوش و حواسش را به جایی معطوف کند که قرارداد امضا کرده است .»

رضا مهاجری در خصوص صحبت‌هایی که مبنی بر جذب ادینیو مطرح شده بود، خاطرنشان کرد:

«من خودم شخصاً با این بازیکن صحبت کردم و این بازیکن از نظر فنی می‌توانست به ما کمک کند و خودش هم تمایل داشت که به این تیم بیاید اما متاسفانه شیطنت‌هایی که رخ داد، مانع حضورش در جمع ما شد.»

اما رضا مهاجری که دل پری از کمیته انضباطی و مسئولین فدراسیون مبنی بر تبعیضی که بین آنها و ذوب آهن قائل شدند گفت:

« من می خواهم بگویم به حق یا نا حق ولی درحق ما اجحاف شد . حسین کنعانی زادگان و بازیکن پدیده هر کدامشان یک جلسه محروم شدند. کمیته انضباطی باید عدالت محور باشد و وقتی ما قضیه را پیگیری کردیم به ما گفتند چون یک جلسه محرومیت است قابل تجدید نظرو مطرح کردن در استیناف نیست وما هم قبول کردیم .ولی از طرف مقابل محرومیت بازیکنی که یک جلسه محروم شده بود را به حالت تعلیق در آوردند وهمان بازیکن در هفته اول بازی می کند و این در شرایطی است که کنعانی زادگان بازی را باید از سکو دنبال کند و این شکل خوبی ازعدالت نیست.»

رضا مهاجری در حالی که از این موضوع بسیار ناراحت به نظر می رسید اظهار داشت:

« من بحث بازیکن خاصی را نمی کنم که بخواهم بازیکن را خطاب قرار دهم . قبل از اینکه اینجاهم بیایم با کمیته انضباطی تماس گرفتم که جوابی به من ندادند.

شما دیدید که سه بازی آخر از داوری ضربه خوردیم ولی هیچ وقت گله ای نکردیم ولی وقتی این حرکات را می بینیم قطعا این شائبه درذهنم ایجاد می شود که حتما لابی کردن و فشار آوردن می تواند تاثیر گذار باشد.
متاسفانه این مسائل شکل خوبی ندارد و یکی به من بگوید باید چه کاری انجام دهیم . می خواهیم ورود کنیم با محرومیت و جریمه نقدی روبرو می شویم . اتفاقا آقایان در گرفتن جریمه های نقدی خیلی خوب عمل می کنند .»

وی در ادامه افزود:

« واقعا گناه من چیست که تیم من ماشین سازی است و ماخوذ به حیا و سرمان درلاک خودمان است و می خواهیم حقمان را درزمین فوتبال بگیرم ؟ واقعا گناه ما چیست؟ این سوالی است که باید از طریق هیئت مدیره و هیئت فوتبال پیگیری شود .

در لیگ سه فصل پیش در رقابتی که بین ملوان و سیاه جامگان بود که در نهایت ملوان با یک تفاضل گل کمتر سقوط کرد و یا استقلال خوزستان با یک گل قهرمان شد و با این شرایط چطور می توانیم بیاییم از این مسائل بگذریم .

یا در مورد محسن یوسفی که سه جلسه محروم شده بود و ما هر کاری کردیم حتی نتوانستیم یک جلسه برای او تخفیف بگیریم .اما حالا می بینیم برای تیم هایی که طرفدار و لابی دارند که این کارها به راحتی انجام می پذیرد و این گونه کارها ذهن مارا به این سمت سوق می دهد که فدراسیون ما عدالت محور نیست.

رضا مهاجری سرمربی ماشین‌سازی در پایان اظهار کرد:

« ما در برنامه های ورزشی که مثل نود داشتیم حداقل این موارد را تا حدی ورود می کردند ویک تلنگری به کسانی می زد که مرتکب چنین خطاهایی می شوند اما امروزه می بینیم که دیگر آن برنامه ها هم اجازه ورود به این گونه مسائل را ندارند و این جای تاسف است .»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام