گربه آزاری مهریار دهقان برادر شقایق دهقان و عذرخواهی بازیگر زن + فیلم


شقایق دهقان از گربه آزاری مهریار دهقان برادرش که در فضای مجازی منتشر شده است عذرخواهی کرد . دعوای خانوادگی برادر شقایق دهقان و همسرش جنجالی بزرگ را در فضای مجازی به پا کرد و صفحات شبکه های اجتماعی پر از تشنج در مورد شقایق دهقان و برادرش شد . فیلم مهریار دهقان برادر شقایق دهقان... نوشته گربه آزاری مهریار دهقان برادر شقایق دهقان و عذرخواهی بازیگر...

شقایق دهقان از گربه آزاری مهریار دهقان برادرش که در فضای مجازی منتشر شده است عذرخواهی کرد .

گربه آزاری مهریار دهقان برادر شقایق دهقان و عذرخواهی بازیگر زن + فیلمگربه آزاری مهریار دهقان برادر شقایق دهقان و عذرخواهی بازیگر زن + فیلم

مهریار دهقان برادر شقایق دهقان

دعوای خانوادگی برادر شقایق دهقان و همسرش جنجالی بزرگ را در فضای مجازی به پا کرد و صفحات شبکه های اجتماعی پر از تشنج در مورد شقایق دهقان و برادرش شد .

فیلم مهریار دهقان برادر شقایق دهقان که برای اذیت کردن همسرش وی را تهدید به کشتن گربه اش و گذاشتن سر آن در جعبه ولنتاین برای ارسال به همسرش میکند توسط همسرش منتشر شده و در فضای مجازی به شدت با واکنش رو به رو شد .

کلیپ گربه آزاری برادر شقایق دهقان را در زیر مشاهده میفرمایید .

شقایق دهقان که از این واکنش بی نصیب نماند در صفحه اینستاگرام مهراب قاسمخانی با انتشار پستی از عکس گربه و عذرخواهی به این فیلم واکنش نشان داد .

گربه آزاری مهریار دهقان برادر شقایق دهقان و عذرخواهی بازیگر زن + فیلمگربه آزاری مهریار دهقان برادر شقایق دهقان و عذرخواهی بازیگر زن + فیلم

گربه همسر برادر شقایق دهقان

شقایق دهقان با انتشار عکس بالا نوشت :

” سلام
از دیروز فیلمی با تصاویر بسیار ناراحت کننده در فضای مجازی پخش شده که در اون برادر من گربه ای رو در جریان یک اختلاف خانوادگی مورد آزار قرار داده و طرف مقابل هم به منظور انتقام گیری، فیلم رو‌ در فضای مجازی منتشر کرده. به عنوان کسی که به جریان آزاد اطلاعات اعتقاد داره، گسترش بدون تبعیض این نوع اخبار رو به نفع اصلاح رفتار های اشتباه در جامعه میدونم.

همچنین به عنوان خواهر بزرگتر وظیفه خودم میدونم از تمام کسانی که این تصاویر باعث آزارشون شده قلباً عذر خواهی کنم.

در ادامه لازم میدونم به اطلاع برسونم که خوشبختانه گربه در حال حاضر در امنیت و سلامت کامل به سر میبره و شخصاً پیگیر شرایطش هستم .

شقایق دهقان “

مهریار دهقان نیز پس از عذرخواهی خواهرش شقایق در ویدیویی توضیحاتی در مورد این اتفاق داد که در زیر مشاهده میفرمایید .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار