حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان


حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه دندی با تأکید بر اینکه مردم از آرمان‌های انقلاب کوتاه نخواهند آمد، گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنانبه گزارش ایکنا از زنجان، علی خورشیدی اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: این بانوی نمونه اسلام برای زنده نگه داشتن اسلام تا پای جان از حریم ولایت دفاع کرد.
امام جمعه دندی با بیان اینکه این شیوه مبارزه بهترین الگوی مشارکت فعال زنان در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی ما قرار گرفت، افزود: با حفظ حرمت و شخصیت زن مسلمان وظیفه خود در سال‌های مبارزه با طاغوت در صف مبارزه مردان حضور یافتند و زنان زنجانی در این راستا در کشور پیشتاز بودند.
وی حرکت شجاعانه همافران را از شکننده‌ترین ضربات بر پیکر رژیم طاغوت دانست و گفت: در این روز نظامیان متعهد با حضور در اقامتگاه رهبر بزرگ انقلاب در مدرسه رفاه و بیعت با آن حضرت، سندی از افتخار، حماسه، رشادت، ایمان، را در برگ‌های زرین تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.
خورشیدی اطهر به سالروز 20 بهمن 1364 عملیات والفجر 8 در منطقه فاو اشاره کرد و گفت: این عملیات علاوه بر ارزش سیاسی، نظامی به لحاظ فراهم‌سازی امکان حضور مقتدرانه ایران در خاک عراق و موقعیت جغرافیایی و طبیعی دارای اهمیت استراتژیک بود.
امام جمعه دندی به 22 بهمن، روز پیروزی نهایی انقلاب اسلامی است، اشاره کرد و افزود: پیروزی انقلاب حادثه مهم و حیرت انگیزی برای جهانیان بود، چرا که این حادثه بزرگ قرن از یکسو معادلات سیاسی استکبار را در ادامه سیاست سلطه و تقسیم استعماری جهان بر هم زد و از سوی دیگر یکی از استوار ترین رژیم‌های وابسته را ریشه‌کن ساخت.
وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن آن هم در چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی تجدید بیعت با آرمان‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری و اصول و اهداف انقلاب است، تصریح کرد: ملت ایران با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب بدون ترس و توجه به توطئه‌های دشمنان خارجی نشان می‌دهند که از آرمان‌های انقلاب کوتاه نخواهند آمدند.
خورشیدی اطهر با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یکی از عوامل مهم باز دارنده توطئه بدخواهان انقلاب است، اظهار داشت: حضور مردم برای امنیت و استقلال کشور است و هر چه باشکوه‌تر برگزار شود نشان اقتدار ملت همیشه در صحنه ایران است.
امام جمعه دندی حضور مردم در صحنه را خنثی کننده توطئه‌های دشمنان برشمرد و گفت: با وجود خط و نشان کشیدن‌ها ملت ایران امسال با توجه به شرایط کشور در سطح داخلی و عرصه مواجهه با جبهه استکبار جهانی، اهمیت ممتازی دارد و با همه وجود در راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهند یافت.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟