تاریخ اکران فیلم Monster Hunter مشخص شد


تاریخ اکران فیلم Monster Hunter مشخص شد

فیلم Monster Hunter اقتباس سینمایی بازی ویدئویی با همین نام، با بازی «میلا یوویچ» (Milla Jovovich) در تاریخ 4 سپتامبر 2020 (14 شهریور 1399) اکران خواهد شد. مراحل ساخت جدیدترین پروژه «پاول و.س. اندرسون» (Paul W.S. Anderson)، فیلم «شکارچی هیولا» (Monster Hunter)، به خوبی پیش می‌روند. پیش از این طی نمایش‌هایی از این فیلم، پی برده بودیم که شخصیت‌ها...

فیلم Monster Hunter اقتباس سینمایی بازی ویدئویی با همین نام، با بازی «میلا یوویچ» (Milla Jovovich) در تاریخ 4 سپتامبر 2020 (14 شهریور 1399) اکران خواهد شد.

مراحل ساخت جدیدترین پروژه «پاول و.س. اندرسون» (Paul W.S. Anderson)، فیلم «شکارچی هیولا» (Monster Hunter)، به خوبی پیش می‌روند. پیش از این طی نمایش‌هایی از این فیلم، پی برده بودیم که شخصیت‌ها و فضای بازی چگونه هستند. اکنون تاریخ اکران این فیلم نیز اعلام شده است.

استودیو Sony Pictures تاریخ اکران این اقتباس را 4 سپتامبر 2020 (مصادف با 14 شهریور 1399) اعلام کرد. در کنار میلا یوویچ، «تونی جا» (Tony Jaa) دیگر ستاره این فیلم است که نقش یک شکارچی را بازی می‌کند. در خلاصه داستان این فیلم این‌گونه گفته شده است:

پشت دنیای ما، دنیای دیگری است: دنیایی از هیولاهای خطرناک و قدرتمند که از محدوده خود به شدت محافظت می‌کنند. زمانی که ستوان «آرتمیس» (Artemis)، با بازی میلا یوویچ، و سربازان وفادارش از دنیای ما به این دنیای جدید فرستاده می‌شوند، این ستوان شجاع دچار شوک بزرگی می‌شود. در جنگ و تلاش او برای زنده ماندن در مقابل این دشمنان عظیم الجثه و قدرت‌های فوق‌العا‌ده آن‌ها، آرتمیس با مردی مرموز که راهی برای مقابله با آن‌ها پیدا کرده است همکار می‌شود.

اولین نمایشی که از فیلم Monster Hunter منتشر شد فضای ارتشی مدرن فیلم را نشان می‌داد. از آنجایی که این فضا فرق زیادی با فضای بازی دارد، بسیاری نگران بودند که این فیلم حس و حال بازی Monster Hunter را نداشته باشد. البته با عکس‌هایی که بعد از آن منتشر شد، متوجه شدیم که فضای مدرن فیلم منطقی‌تر است و نیازی نیست طرفداران این بازی نگران باشند.

پاول اندرسون، کارگردان فیلم، سال گذشته در مصاحبه‌ای با وبسایت IGN درباره شخصیت یوویج گفت: «او بازی‌گردان داستان است، او شخصیت تماشاگران در این فیلم است، او راه آن‌ها به این دنیا را بازمی‌کند.

اندرسون و یوویچ هر دو برای کار در سری فیلم‌های «شیطان مقیم» (Resident Evil) شناخته شده‌اند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تاریخ اکران فیلم Monster Hunter مشخص شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟