خط دومداره تقویت برق در شهرستان رومشگان به بهره برداری رسید


خط دومداره تقویت برق در شهرستان رومشگان به بهره برداری رسید

در ششمین روز از ایام دهه فجر آیین افتتاح خط دو مداره شهرستان رومشکان با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و مسئولان شهرستان برگزار گردید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در این مراسم که با حضور مهندس هادی چگنی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مهندس خودنیا مدیرعامل برق استان وجمعی از مدیران ارشد استان و مسئولین شهرستانی برگزار گردید،بهره برداری از خط دومداره تقویت برق شهرستان رومشکان صورت گرفت.

مدیرعامل برق استان در این زمینه با اشاره به افزایش تعداد مشترکان به ۱۱ هزار مشترک در سال ۹۷ و به تبع آن افزایش مصرف برق اظهار داشت: توسعه روز افزون شهر و روستا بعنوان یک اصل در برنامه سازمان های خدمات رسان گنجانده شده و الزامأ می بایست برای تأمین رفاه مناطق توسعه یافته نوع خدمات خود را در اسرع وقت به آحاد جامعه ارزانی دارند.

فریدون خودنیا گفت: شهرستان رومشکان طی چند سال اخیر گسترش چشمگیری داشته و ساخت و سازها ی جدید نیز روند افزایش مصرف را تحکیم بخشیده که راهی جز تقویت شبکه های توزیع وجود نداشت.

احداث شبکه دومداره ای به طول ۹.۵ کیلومتر به رومشگان

وی ابراز داشت: جهت پایداری انرژی تحویل و تقویت آن شبکه دومداره ای به طول ۹.۵ کیلومتر از پست ۶۳ کیلو ولت رومشکان به مرکز شهرستان احداث و ضعف ولتاژ مشترکین را برطرف نمودیم.

مهندس خودنیا گفت: این شبکه که کلأ با پایه های ۱۵ متری احداث شده، شبکه های شهری را از روستایی تفکیک نموده و علاوه بر پایداری انرژی بطرز محسوسی باعث کاهش خاموشی های با برنامه و بدون برنامه گردیده است.

وی هزینه های انجام شده جهت احداث این خط را دومیلیارد تومان اعلام نمود و گفت:با اجرای این عملیات کیفیت انرژی تحویلی به مشترکین شهرستان رومشکان به مدت ۲۰ سال تضمین گردیده است

۴۶

کد خبر 1230010

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر