به گزارش افکارنیوز،

انوشیروان محسنی بندپی امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 9 پروژه شهرداری دماوند در شهرستان دماوند مورد بهره‌برداری قرار گرفت و همچنین بهره‌برداری از استانداردترین و بزرگ‌ترین گلخانه گل رُز شاخه بریده که با نگاه علمی و تخصصی و بهره‌گیری از علم ژنتیک و آشنا به حرفه کشت نوین با استانداردهای نوین با 1.2 هکتار راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از این پروژه عرضه‌آوری معادل یک میلیون بشکه نفت را در پی دارد تصریح کرد: ما مسئولان باید تلاش کنیم تا سخنان مقام معظم رهبری در مورد درون‌نگری و استفاده از استعدادهای کشور را به واقعیت تبدیل و زمینه سرمایه‌گذاری و بستر کار را فراهم کنیم.

استاندار تهران با اشاره به اهمیت روستاهای شرق استان تهران و اشتغالزایی آنان افزود: تمام پروژه‌های روستایی در شرق استان تهران مورد حمایت ما قرار خواهند گرفت و هر چند در برخی موارد مشکلاتی وجود داشته باشد در ستاد تسهیل آن را برطرف کمک می‌کنیم تا اشتغال کشور اشتغالی مولد باشد.

محسنی بندپی سپس با بیان اینکه هیچ‌گونه نگرانی در مورد تأمین گوشت قرمز برای شب عید وجود ندارد تأکید کرد: با توجه به کمبود گوشت در استان تهران و در برخی شهرها براساس مصوبات و تأکید معاون رئیس‌جمهور برای دانشگاه‌ها و پادگان‌ها می‌توان با ارز نیمایی گوشت وارد کرد.