با سربلندی از مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده عبور خواهیم کرد


با سربلندی از مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده عبور خواهیم کرد

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با تحریم و فشار مشکلات فراوانی را برای نظام و ملت ما ایجاد کرده اند که با عزت و افتخار از این مراحل عبور خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هدایت حاتمی روز پنجشنبه با جمعی از مسئولان در دیدار با امام جمعه جوانرود افزود: نرخ تورم کرمانشاه طی 2 سال گذشته بالاتر از متوسط کشوری بود و در رتبه های اول قرار داشت ولی با تلاش های صورت گرفته اکنون در رتبه هشتم قرار گرفته است.
امام جمعه جوانرود نیز در این دیدار به دفاع مردم جوانرود از نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم این شهرستان با پشتیبانی 2 تیپ ابوذر و انصارالرسول (ص) از انقلاب و میهن اسلامی دفاع کردند، امروز نیز در تمام صحنه آماده دفاع از انقلاب اسلامی هستند.
ماموستا ملا احمد فخری، رمز موفقیت نظام را در وحدت و همدلی دانست و افزود: باید با اتحاد و برادری از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.
وی به نقش رزمندان و ایثار گران در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهارداشت: نقش رزمندگان در دفاع از نظام کمتر از شهدا نبود لذا نباید ایثارگری های آنان فراموش شود.
همچنین به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه، فرماندار جوانرود و جمعی از مسئولان با خانواده شهید «حسن اعظمی» در جوانرود دیدار و از آنان تکریم و تجلیل کردند.
حاتمی خظاب به این خانواده شهید گفت: شما خانواده های شهیدان نور چشم ما و افتخار مردم ایران هستید.
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با خون شهدا به عزت و اقتدار رسیده است، افزود: راه شهدا روشن و مشخص است باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.
وی به تحریم ها و فشارهای روانی دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: ایران اسلامی از مشکلاتی که دشمنان بوجود آورده اند با سربلندی عبور خواهد کرد.
8066/7453



شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزارنفرجمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.7453/8066

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت