اجرای تئاتر خیابانی و صحنه ای در ششمین یادواره شهدای شهرستان جیرفت


اجرای تئاتر خیابانی و صحنه ای در ششمین یادواره شهدای شهرستان جیرفت

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جیرفت، گفت: در حاشیه برگزاری ششمین یادواره 500 شهید و 18 شهید گمنام شهرستان جیرفت، 7 تئاتر اجرا می شود

خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، در حاشیه برگزاری ششمین یادواره 500 شهید و 18 شهید گمنام شهرستان جیرفت، با سالار گنجی مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جیرفت، مصاحبه کرد.

سالار گنجی، در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: کانون بسیج هنرمندان شهرستان جیرفت، در حاشیه برگزاری ششمین یادواره شهدای شهرستان جیرفت، اقدام به راه اندازی غرفه عرضه و فروش کتاب و غرفه کودک کرده است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جیرفت، با اشاره به نوع فعالیت های غرفه کودک، ابراز داشت: در این نقاشی محیطی و نمایش خلاق انجام می شود.

وی، با بیان این مطلب که یکی دیگر از فعالیت های کانون بسیج هنرمندان در حاشیه برگزاری این یادواره، اجرای تئاتر خیابانی و صحنه ای است، اضافه کرد: در مدت برپایی ششمین یادواره شهدای شهرستان جیرفت، 5 تئاتر خیابانی و 2 تئاتر صحنه ای با همکاری هنرمندان انجمن تئاتر شهرستان جیرفت اجرا می شود.

سالار گنجی، ادادمه داد: تئاترها با محوریت دفاع مقدس و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اجرا می شوند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جیرفت، ابراز داشت: تئاترهای «یادگاری» به کارگردانی و نویسندگی احسان بحرینی، «چفیه » به کارگردانی و نویسندگی محسن فاریابی، «مراسمی برای تفحص » به کارگردانی محسن پلاشی و نویسندگی مصطفی پلاشی و « قربانی» به نویسندگی فاطمه نعمتی و کارگردانی مهدی مهاجری تاکنون اجرا شده اند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق