مسئولان به سازش اقتصادی و سیاسی با آمریکا فکر نکنند/ لزوم تلاش برای خودکفایی در زمینه‌های مختلف


مسئولان به سازش اقتصادی و سیاسی با آمریکا فکر نکنند/ لزوم تلاش برای خودکفایی در زمینه‌های مختلف

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر عده‌ای از مسئولان متوجه این شوند که خود آمریکا اگر تا سال 2025 بر 5اقتصاد برتر دنیا مسلط نشود نابود خواهد شد دیگر به سازش اقتصادی و سیاسی با آمریکا فکر نخواهند کرد برای خودکفایی در زمینه های مختلف تلاش خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت‌الله سید احمدعلم‌الهدی صبح امروز در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد اظهار کرد: عده ای میگویند در دوران طاغوت ارتش ایران به عنوان ارتش چهارم دنیا بوده اما نمیدانند نقش این ارتش برای سلطه آمریکا در منطقه بوده که نمونه بارز آن در بحران ظفار بوده است که ارتش ایران 5 برابر ارتش عمان کشته داد چون آمریکایی بر این ارتش سلطه کامل داشته باشد.

وی یادآورشد: در قبل از انقلاب و ارتش طاغوتی کوچکترین ارزشی از ارزشهای ملی، ایرانی در مغزها و دلهای فرماندهان ایرانی وجود نداشته اما بعد از پیروزی انقلاب که با نقش‌آفرینی نیروی هوایی صورت گرفت اولین کودتای آمریکاییان نیز در داخل نیروی هوایی ارتش صورت گرفت که با هوشیاری فرماندهان وقت این کودتا نافرجام ماند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان با بیان اینکه بنای خداوند متعال از اساس خلقت این است به‌وسیله نیروی طاغوتی طاغوت را از بین می‌برد تاکید کرد: نیروهایی به‌عنوان قوی‌ترین واحد ارتش که خود آمریکایی‌ها ساخته بودند خداوند به‌وسیله مومنین همین نیروی هوایی نقطه عطف پیروزی انقلاب را شکل داد.

امام جمعه مشهد مقدس به نقش بی‌بدیل نیروی هوایی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: زمانی که کمیته‌های انقلاب تشکیل شد بنا شد در هر منطقه‌ای در برخی مساجد یک افسر از نیروی هوایی فرماندهی کمیته انقلاب را برعهده بگیرند و مردم به اولین جریانی که به آن در جریان دفاعی انقلاب پرداختند نیروی هوایی ارتش بود که این نشان دهنده نقش بزرگ نیروی هوایی ارتش پس از انقلاب اسلامی نیز بوده است.

آیت‌الله علم‌الهدی ابراز کرد: متاسفانه برخی در انحراف سازش با آمریکا به سر می‌بردند، بهترین مثالی که برای آن‌ها می‌توان زد مسأله نیرو هوایی بوده که همه تشکیلات این نیرو برای آمریکا بوده اما در حال حاضر این نیرو نیازش از جریان اجنبی قطع شده، پس در مشکلات اقتصادی کشور وابسته نیست که چشم به دروازه غرب داشته باشیم و از بخشی از استقلال خود صرف نظر کنیم و با دشمن دست بدهیم.

وی افزود: اگر برخی مدیران و مسؤولان به مصداقی همچون نیروی هوایی ارتش نگاه کنند دیگر به نگاه کردن و دست دادن و لبخند زدن به آمریکا فکر نمی‌کنند و این را متوجه می‌شوند که با قدرت ایمان می‌توان در همه امور خودکفا بود و به غرب نگاهی نداشت.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: طبق تحقیقاتی که خود آمریکایی‌ها انجام داده‌اند فقط با توطئه و فتنه می‌توانند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند چرا که اقدامات نظامی آن‌ها را به دره فروپاشی هدایت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پایان سخنان خود بیان کرد: اگر برخی مسؤولان متوجه این شوند که خود آمریکا اگر تا سال 2025 بر 5اقتصاد برتر دنیا مسلط نشود نابود خواهد شد دیگر به سازش اقتصادی و سیاسی با آمریکا فکر نخواهند کرد برای خودکفایی در زمینه های مختلف تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...