جوانان سرمایه والیبال کشور هستند


جوانان سرمایه والیبال کشور هستند

مربی تیم والیبال پیکان گفت: بازیکنان جوان، سرمایه و آینده سازان تیم ما و والیبال ایران محسوب می شوند.

جوانان سرمایه والیبال کشور هستندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مجتبی عطار درباره تیم جوان امسال پیکان و همچنین مزایا و معایب جوان بودن تیم افزود: قبول دارم تیم ما در برخی بازی ها پیش بینی نشده و فوق العاده ظاهر شده است و در دیدارهایی هم که توقع بیشتری از آن ها می رفت نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.
وی گفت: عملکرد سینوسی از خصوصیات تیم های جوان است؛ البته باید در نظر گرفت این بازیکنان، سرمایه های والیبال کشور هستند و به نوعی می توانند سال ها در سطح اول والیبال کشور بازی کنند و از آن ها بهره گرفت.
مربی تیم والیبال پیکان تاکید کرد: سیاست امسال باشگاه پیکان این بود که تیم جوان و با هزینه ای معقول را ببندد که البته اقدامی شجاعانه و قابل تحسین بود که بعد از این همه سال که بازیکنان بزرگ با هزینه زیاد در پیکان حضور داشتند امسال به جوانان اعتماد کرد و تا به این جای کار هم مسئولان مزد اعتماد و حمایت خود را گرفتند. ان شاءالله این بازیکنان با کمک کادر فنی پخته تر می شوند و می توانیم از سرمایه گذاری که روی آن ها انجام شده است، بهره ببریم.
عطار در خصوص صحبت هایی که اخیرا از سوی برخی از مقامات فدراسیون در مورد متمرکز بودن یا نبودن مرحله پلی اف شده است، گفت: در برنامه ریزی اول فصل و بر طبق نظر مقامات وقت فدراسیون قرار بود بازی ها تا اردیبهشت ادامه داشته باشد و ما هم برنامه بدنسازی تیم را تا آن موقع بستیم اما الان می خواهند بازی ها پیش از پایان سال تمام شود؛ در مجموع امسال پیکان تیمی جوان و پرانرژی است و با برنامه ریزی دقیق مربی بدنسازمان توانستیم خود را با این برنامه هماهنگ کنیم و این مسائل تاثیر خاصی در عملکرد ما نمی تواند داشته باشد.
وی در ادامه سخنانش درباره امکانات و وضعیت باشگاه گفت: افتخار می کنم در خدمت این باشگاه بزرگ هستم؛ در این جا همه چیز چه از لحاظ سخت افزاری و چه از لحاظ نرم افزاری روی اصول حرفه ای است و بازیکنان و کادر هیچ دغدغه ای غیر از تمرکز روی تمرین و پیشرفت تیم ندارند. همچنین جا دارد از مدیر عامل و مسئولان دیگر باشگاه تشکر کنم که با حمایت هایشان موجب انگیزه فراوان در این تیم جوان شده اند.
وی در پاسخ به این سوال که 4 تیم پایانی مرحله پلی آف را چه تیم هایی می بیند، افزود:اگر منصفانه بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم باید چهار تیم پیکان، سایپا، اردکان و ورامین در نیمه نهایی حضور پیدا کنند؛ ولی ورزش والیبال پیش بینی کردنی نیست و امیدواریم با تلاش و همدلی تک تک اعضای تیم، امسال بتوانیم روی سکو برویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم