گل‌محمدی: قضاوت سیدعلی درست بود، ما در صحنه پنالتی بی‌احتیاطی کردیم/ وقت نداریم به شکست امروز فکر کنیم


گل‌محمدی: قضاوت سیدعلی درست بود، ما در صحنه پنالتی بی‌احتیاطی کردیم/ وقت نداریم به شکست امروز فکر کنیم

پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: فشردگی مسابقات بالاست و زیاد وقت نداریم که به شکست امروز مقابل پرسپولیس فکر کنیم. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پرسپولیس که به برتری 2 بر صفر سرخپوشان انجامید، اظهار داشت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی در حمله داشتیم. نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان به...

گل‌محمدی: قضاوت سیدعلی درست بود، ما در صحنه پنالتی بی‌احتیاطی کردیم/ وقت نداریم به شکست امروز فکر کنیم
گل‌محمدی: قضاوت سیدعلی درست بود، ما در صحنه پنالتی بی‌احتیاطی کردیم/ وقت نداریم به شکست امروز فکر کنیم

پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: فشردگی مسابقات بالاست و زیاد وقت نداریم که به شکست امروز مقابل پرسپولیس فکر کنیم.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پرسپولیس که به برتری ۲ بر صفر سرخپوشان انجامید، اظهار داشت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی در حمله داشتیم. نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان به خوبی استفاده کنیم. متأسفانه خیلی راحت به حریف پنالتی دادیم. روی صحنه‌ای که خیلی خطرناک نبود، به حریف پنالتی دادیم تا از این موقعیت استفاده کند.

پرسپولیسی‌ها حرفه‌ای‌تر از ما عمل کردند
وی افزود: بعد از گل پرسپولیس فشار آوردیم، اما روی عدم تمرکز و پاس اشتباه گل دوم را دریافت کردیم. می‌توانستیم حداقل از این بازی یک مساوی بگیریم. در نیمه دوم فشار خوبی آوردیم، حملات خوبی هم داشتیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم. در مجموع فکر می‌کنم پرسپولیسی‌ها در فاز دفاعی تمرکز خوبی داشتند، از موقعیت‌هایی که داشتند به خوبی استفاده کردند و خوب هم دفاع می‌کردند. آنها حرفه‌ای‌تر از ما عمل کردند و بازی را بردند که این پیروزی را به آنها تبریک می‌گویم.

بزرگ‌ترین مشکل ما عدم برگزاری دیدارهای تدارکاتی بود
سرمربی تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه مشکلاتی برای بازی با پرسپولیس داشتیم، گفت: بزرگ‌ترین مشکل ما این بود که نتوانستیم بازی تدارکاتی خوبی در مشهد داشته باشیم. برنامه‌ریزی کرده بودیم که روز جمعه بازی کنیم، اما متأسفانه زمین نداشتیم و برنامه‌ریزی ما به شکست منجر شد. همین عامل تأثیر زیادی روی عملکرد ما داشت، چون تیم‌مان از شرایط مسابقه خیلی دور بود. ما ۱۲، ۱۳ روز پیش در اردوی ترکیه آخرین بازی تدارکاتی‌مان را انجام دادیم و بعد از آن بازی نکردیم و زمین هم نداشتیم. بازی تدارکاتی‌مان را در ورزشگاه امام رضا (ع) برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما از آنجایی که پول زیادی برای ورزشگاه می‌خواستند، نتوانستیم آن بازی را برگزار کنیم. در هر صورت بازیکنان زحمت خودشان را کشیدند و خوب بازی کردند.

فشردگی مسابقات بالاست و وقت نداریم به شکست امروز فکر کنیم
گل‌محمدی خاطرنشان کرد: امیدوارم با حمایت مسئولان بتوانیم حداقل امکاناتی که مناسب و لازم است را فراهم کنیم. کارمان واقعاً سخت است، چون در مشهد نه زمین تمرینی مناسب داریم و نه زمین مسابقه که همین مسئله کار ما را دشوار کرده است. البته به آینده امیدواریم و از همین حالا برنامه‌ریزی خواهیم کرد و اگر زمین داشته باشیم برای بازی‌های بعدی تمرین می‌کنیم. فشردگی مسابقات هم بالاست و زیاد وقت نداریم که به شکست امروز فکر کنیم. باید به لحاظ روحی ریکاوری کنیم تا برای بازی‌های بعدی آماده باشیم.

این فلسفه کاری ماست که دوست نداریم در دفاع باشیم و می‌خواهیم حمله کنیم
وی در خصوص اینکه چرا تیم شما دفاعی بازی نکرد و مقابل پرسپولیس دست به حمله زد که همین مسئله در باخت پدیده تأثیرگذار بود، اظهار داشت: از ابتدای فصل تا الان قراری که با بچه‌ها داشتیم این بود که در همه بازی‌های برای پیروزی به زمین برویم. این فلسفه کاری ماست که دوست نداریم در دفاع باشیم و دوست داریم بیشتر حمله کنیم. البته مقابل تیمی مثل پرسپولیس باید مراقب باشیم، تمرکز کنیم و اشتباه نکنیم. متأسفانه روی هر دو گل اشتباه کردیم، اما باید تمرکز بیشتری داشته باشیم، به خصوص وقتی که صاحب توپ هستیم و توپ در زمین ماست، باید تمرکز کنیم که توپی به حریف ندهیم.

باید در پشت ۱۸ قدم پرسپولیس بهتر تصمیم می‌گرفتیم
سرمربی تیم فوتبال پدیده در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه تیمش خوب توپ را در زمین می‌چرخاند و تا پشت محوطه جریمه پرسپولیس هم می‌آمد اما گویا بازیکنانش برای ضربه آخر اعتمادبه‌نفس نداشتند، گفت: همان‌طور که گفتید تا پشت ۱۸ قدم حریف خوب می‌آمدیم و آنجا باید تصمیم درست می‌گرفتیم. چه موقعیت ارسال داشتیم چه شوتزنی، باید بهتر تصمیم می‌گرفتیم. حق با شماست و به نظرم وقتی پشت محوطه بودیم یا باید شوت می‌زدیم یا کار ترکیبی انجام می‌دادیم. به نظرم در این بخش هم باید بیشتر کار کنیم.

قضاوت سیدعلی درست بود و ما در صحنه پنالتی بی‌احتیاطی کردیم
گل‌محمدی در واکنش صحنه پنالتی که سختگیرانه گرفته شد، گفت: در هر صورت کارشناسان باید توضیح بدهند. آقای سیدعلی قضاوت خوبی داشت و روی آن صحنه هم به نظرم درست تصمیم گرفت. اشتباه از ما بود که در آن صحنه بی‌احتیاطی کردیم. فکر نمی‌کنم در این صحنه خیلی جای سؤال داشته باشد، چون خودمان خوب تمرکز نکردیم و آقای سیدعلی قضاوت خوبی داشت.

تبلیغات زیر خبر پاپ کل اخبار
این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا