تماشا کنید: فیلم The Haunting of Sharon Tate ؛ روایتی حقیقی در قالب رژه‌ای از تنش‌های احساسی


تماشا کنید: فیلم The Haunting of Sharon Tate ؛ روایتی حقیقی در قالب رژه‌ای از تنش‌های احساسی

در جدیدترین تریلر منتشر شده از فیلم The Haunting of Sharon Tate، هیلاری داف بازی احساس گرایانه‌ای را در یادآوری خاطره‌ی تلخ مرگ شارون تیت به نمایش می‌گذارد. با فرارسیدن پنجاهمین سالگرد قتل‌های زنجیره‌ای معروف به “قتل‌های منسون”، وقت آن رسیده تا با تمرکز بر فیلمی از جنس این وقایع، باری دیگر مروری اجتناب ناپذیر بر خاطرات تلخ دنباله‌روی اتفاقات آن...

در جدیدترین تریلر منتشر شده از فیلم The Haunting of Sharon Tate، هیلاری داف بازی احساس گرایانه‌ای را در یادآوری خاطره‌ی تلخ مرگ شارون تیت به نمایش می‌گذارد.

با فرارسیدن پنجاهمین سالگرد قتل‌های زنجیره‌ای معروف به “قتل‌های منسون”، وقت آن رسیده تا با تمرکز بر فیلمی از جنس این وقایع، باری دیگر مروری اجتناب ناپذیر بر خاطرات تلخ دنباله‌روی اتفاقات آن داشته باشیم. به عقیده‌ی برخی این فیلم خسته کننده و مابقی آن را کمی احساس برانگیز می‌پندارند. در تریلر این فیلم ترسناک و دلهره آور، هیلاری داف در نقش «شارون تیت» (Sharon Tate) هنرپیشه‌ی سابق آمریکایی، ماجرای قتل اولین قربانیان منسون در تاریخ ۹ آگوست ۱۹۶۹ را در خانه ای که رومن پولانسکی ( کارگردان و بازیگر معروف ) اجاره کرده بود به تصویر می‌کشد. در زمان به قتل رسیدن مصادف با ۹ اوت ۱۹۶۹، تیت 8 ماهه باردار بود. خانواده منسون – از جمله خودش و پیروان جوان و وفادارش – حدود ۳۵ قتل را انجام دادند. بسیاری از قتل های آنان هرگز اثبات نشد هم به دلیل نبود مدارک کافی یا به این خاطر که مجرمان از قبل به خاطر کشتار Tate/La Bianca به حبس ابد محکوم شده بودند.

همان‌طور که از تریلر پیداست، فیلم The Haunting of Sharon Tate قرار است تا مملوء از ترس و تنش و آغشته از انتخاب‌های هنری درستی باشد که می‌تواند نظر بسیاری از منتقدین را متوجه‌ی خود کند؛ البته منتقدینی که جرئت رویارویی و انتقاد از چنین فیلمی را که علی‌رقم برگرفتن از حوادث واقعی، در نظر بسیاری “دخترانه” تلقی می‌شود را داشته باشند. خواهر شارون تیت این فیلم را “بی کلاس” خوانده است.

البته جای تعجب ندارد که این فیلم تنها اثر برگرفته از حوادث قتل‌های خانواده‌ی منسون برای سال جاری نبوده است، چرا که هر ساله با فرارسیدن سالگرد این قتل‌ها، هیایوی زیادی هم در صنعت فیلم‌سازی دنباله‌روی آن خواهد بود. هم چنین باید گفت که فیلم The Haunting of Sharon Tate، اولین فیلم از مجموعه‌ای بوده که قرار است دنباله‌ای با عنوان The Haunting of Nicole Brown Simpson داشته باشد. جدیدترین ساخته‌ی کوئنتین تارانتینو با عنوان Once Upon a Time in Hollywood نیز از فیلم‌های پرستاره‌ی امسال بوده که بخشی از تمرکز آن بر ماجرای قتل شارون تیت و چهار نفر از دوستانش توسط فرقه چارلز منسون خواهد بود. در این فیلم مارگوت رابی در نقش شارون تیت به ایفای نقش خواهد پرداخت. البته باید گفت که سال گذشته بود که با اکران قسمتی از سریال Inside the Manson Cult: The Lost Tapes، با حضور «لیو شرایبر» (liev schreiber)، هیایوی حول ماجرای این قتل‌ها نیز دوباره بالا گرفت.

در طی سال‌های اخیر، داستان این جنایات واقعی توانسته با نفوذ در لابه‌لای بخشی از داستان فیلم‌ها، جای پای خود را در بسیاری از شبکه‌ها به خصوص شبکه‌ی نتفلیکس ثابت کند. نتفلیکس با اکران مستند سریالی Conversations with a Killer: The Ted Bundy Tapes، به موفقیت چشمگیری دست یافت و امید دارد تا فیلم Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile نیز ضمانتی بر تجدید این موفقیت شمرده شود.

https://www.vanityfair.com/hollywood/2019/02/haunting-of-sharon-tate-trailer-charles-manson-murders

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تماشا کنید: فیلم The Haunting of Sharon Tate ؛ روایتی حقیقی در قالب رژه‌ای از تنش‌های احساسی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج