اورهال 1357 بالگرد در شرکت «پنها» وزارت دفاع


اورهال 1357 بالگرد در شرکت «پنها» وزارت دفاع

شرکت پن‌ها وزارت دفاع از ابتدای انقلاب تاکنون موفق به اورهال 1357 بالگرد شده است.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، همزمان با ایام الله ۲۲ بهمن، مراسم سالروز تأسیس شرکت «پنها» با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و امیر قربانی فرمانده هوانیروز، مدیر عامل سازمان صنایع هوایی، ریاست عقیدتی سیاسی سازمان صنایع هوایی و مدیر عامل شرکت پن‌ها برگزار شد.

امیر حاتمی با حضور در شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگرد‌های ایران به مناسبت سالروز تأسیس این شرکت با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و همه کسانی که درراه انقلاب اسلامی گام برداشتند با تشکر از دست اندرکاران شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگرد‌های ایران (پنها) اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک نقطه عطف است، نقطه‌ای که بیانگر رسیدن انقلاب اسلامی به ایام نشاط و بالندگی است و از سوی دیگر اوج کینه توزی دشمنان است.

وزیر دفاع با بیان اینکه دشمنان گمان می‌کردند ما چهل سالگی انقلاب را نمی‌بینیم، گفت: دشمنان و اربابانشان به دلیل تفاوت مبانی فکری و اعتقادی، فلسفه انقلاب اسلامی را نفهمیدند و اکنون نیز اوج بالندگی انقلاب را درک نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب با حکمت الهی تحول ایران اسلامی را پیش‌بینی کرده بود، خاطرنشان ساخت: همگان شاهد بوده و هستند که ایران اسلامی با وجود همه مشکلات و دسیسه‌ها مانند جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و پیدایش تروریسم، توانست در حوزه‌های دفاعی به پیشرفت‌های حیرت‌انگیز و بزرگی دست یافته و تبدیل به یکی از قدرت‌های اثرگذار شود.

وزیر دفاع گفت: شرکت پن‌ها علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه با قطع وابستگی و افزایش توان ناوبری هوایی توانسته ۴۰ سال ناوگان بالگردی کشور را پشتیبانی فنی و مهندسی کند و به برکت انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ فروند از انواع مختلف بالگرد‌های نیرو‌های مسلح را بدون سانحه اورهال کند.

وزیر دفاع با بیان اینکه چهل سالگی انقلاب اولین پله اوج ما است، اظهار داشت: شرکت پن‌های وزارت دفاع آماده است تمام نیاز‌های نیرو‌های مسلح را در زمینه سامانه دید در شب، افزایش برد و قدرت موشک‌های ضد زره مرتفع و اورهال انواع بالگرد‌های کشور را در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا کند.

در پایان وزیر دفاع از کارخانجات و خطوط تعمیرات اساسی انواع بالگرد بازدید و در مراسم تحویل چندین فروندبالگرد ساختی و اورهال حضور پیدا کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح همچنین از ۱۳۵۷ امین بالگرد اورهال شده که توسط متخصصین صنعت دفاعی در شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگرد‌های ایران مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفت بازدید به عمل آورد.

گفتنی است در این مراسم وزیر دفاع از ۵۲ نفر ازکارکنان نمونه شرکت پن‌ها با اهداء لوح، تقدیر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !