حضرت فاطمه(س)؛ بهترین الگوی فعالان فرهنگی کشور


حضرت فاطمه(س)؛ بهترین الگوی فعالان فرهنگی کشور

گروه فرهنگی- مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای فعالان فرهنگی کشور است، گفت: فعالیت‌های فرهنگی، دینی، خطبه‌های فدکیه و سراسر زندگی این بانوی بزرگوار، گویای کارهای فرهنگی ایشان بوده و عبادت و تواضع ایشان همه گویای این است که از تمامی جهات برای ما الگو هستند.

حضرت فاطمه(س)؛ بهترین الگوی فعالان فرهنگی کشور

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، ظهر امروز، 17 بهمن ماه، در جمع فعالان، مدیران، رابطین و اعضای کانون‌های غنچه باغ کوثر و نورالائمه(ع)، با بیان اینکه حضرت زهرا(س)، الگوی نمونه برای تمامی مدیران است، اظهار کرد: حضرت مهدی(عج) فرموده‌اند که مادرم حضرت فاطمه(س)، الگوی نمونه برای من است.
وی ادامه داد: حضرت فاطمه(س) در طول عمر کوتاه و پربرکت خویش، بعد از رحلت رسول اکرم(ص)، لحظه‌ای از دفاع حریم ولایت و امامت که امروز نیز وظیفه همه ما است، غفلت نکردند و همواره در سنگر دین، از ولایت دفاع کردند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بیگی افزود: حضرت زهرا(س) فرزندانی را به جامعه تحویل دادند که هرکدام سرمشق و الگوی آزادی، آزادگی و آزادمردی هستند که شهدای دفاع مقدس نیز به تاسی از فرزندان این بانوی بزرگوار، در مقابل ظلم ابرقدرتها ایستادگی کردند.
وی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای فعالان فرهنگی کشور است، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی، دینی، خطبه‌های فدکیه و سراسر زندگی این بانوی بزرگوار، گویای کارهای فرهنگی ایشان بوده و عبادت و تواضع ایشان همه گویای این است که از تمامی جهات برای ما الگو هستند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت