سردار مومنی: هروئین و مورفین برای اروپائیان ترانزیت می‌شود


سردار مومنی: هروئین و مورفین برای اروپائیان ترانزیت می‌شود

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در خاکریز مبارزه با مواد مخدر ایستاده است، گفت: این در حالی است که بسیاری از مواد مخدر مانند هروئین و مورفین صرفاً برای مصرف اروپاییان ترانزیت می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در خاکریز مبارزه با مواد مخدر ایستاده است، گفت: این در حالی است که بسیاری از مواد مخدر مانند هروئین و مورفین صرفاً برای مصرف اروپاییان ترانزیت می‌شود.

به گزارش ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ «اسکندر مومنی» در حاشیه دیدار با سفیر ایتالیا اظهار کرد: جمهوری اسلامی تنها کشوری است که در خاکریز مبارزه با مواد مخدر ایستاده و هزاران شهید در این راه تقدیم کرده و تاکنون هزاران تن مواد مخدر کشف کرده است.

این مقام مسئول در ستاد مبارزه با مواد مخدر هدف از این نشست را بررسی نحوه تعاملات اطلاعات و همکاری‌های دو جانبه در زمینه مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و گفت: در این نشست، اقدامات جمهوری اسلامی طی چهل سال گذشته طی گزارشی به سفیر ایتالیا داده و عنوان شد بسیاری از مواد مخدر مانند هروئین و مورفین صرفا برای مصرف اروپاییان ترانزیت می‌شود.

مومنی افزود: همکاری‌ها در سه زمینه قرار است انجام شود که از جمله آن می‌توان به تبادل اخبار و اطلاعات قاچاقچیان مواد مخدر از سوی جمهوری اسلامی ایران به افسر رابط ایتالیا اشاره کرد همچنین قرار شد اگر قاچاقچیانی در کشور ایتالیا شناسایی و دستگیر شوند و اطلاعات آن‌ها مرتبط به ایران بود برای شناسایی بقیه قاچاقچیان این اطلاعات به ستاد مبارزه با مواد مخدر ارسال شود.

وی با بیان اینکه همه دنیا معتقدند مواد مخدر یک جرم سازمان یافته است و مبارزه با آن نیاز به ابزار و فناوری‌های جدید دارد، گفت: با توجه به تحریم‌ها، این ابزار‌ها در اختیار ما نیست که با هماهنگی‌های انجام شده توافق شد این ابزار و تکنولوژی از سوی شرکت‌های ایتالیایی در اختیار ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار