بهترین انیمیشن‌های 2018 به انتخاب کاربران ایرانی!


بهترین انیمیشن‌های 2018 به انتخاب کاربران ایرانی!

انیمیشن‌ها بخش بزرگی از دنیای سینمایی امروز را شکل می‌دهند. سازندگان در ساخت انیمیشن آزادی عمل بیشتری دارند و تقریباً هر چیزی که مد نظرشان باشد را می‌توانند بسازند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران زیرنویس، مخاطبان انیمیشن تنها کودکان و نوجوانان نیستند، بلکه امروز افراد در هر رده سنی به تماشای انیمیشن می‌نشینند. حتی اگر آنها تمام انیمیشن‌ها را نبینند، بهترین انیمیشن‌های هر سال را تماشا می‌کنند. بیشتر افراد انیمیشن‌های را با زیرنویس فارسی تماشا می‌کنند که با توجه به تعداد زیاد سایت‌های دانلود زیرنویس، یک کار راحت محسوب می‌شود. در این متن به معرفی برترین انیمیشن‌های ۲۰۱۸ پرداخته‌ایم. برای دانلود زیرنویس فارسی هر انیمیشن هم می‌توان به سایت دانلود زیرنویس فارسی ایران زیرنویس مراجعه کرد.

بهترین انیمیشن‌های 2018 به انتخاب کاربران ایرانی!

۵- انسان‌های نخستین (Early Man 2018)

تاریخ اکران: 16 فوریه 2018 (27 بهمن 1397)

ژانر: انیمیشن | ماجراجویی | کمدی | خانوادگی | فانتزی | ورزشی

کارگردان : Nick Park

نمره متاکریتیک: ۶۸%

میزان فروش بین‌المللی: ۵۵ میلیون دلار

انسان‌های نخستین یکی از انیمیشن‌های مستقل سال ۲۰۱۸ بود که نقدهای مثبتی دریافت کرد، اما در گیشه نتوانست چندان موفق ظاهر شود. البته وضعیت گیشه برای ما ایرانیان چندان حائز اهمیت نیست و همواره از آثار سینمایی خوب استقبال می‌کنیم. وجود صداپیشگانی همچون بازیگر سریال بازی تاج و تخت میسی ویلیامز، بازیگر نقش لوکی در دنیای سینمایی مارول تام هیدلسون و برنده جایزه اسکار ادی ردمین دانلود انیمیشن و دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن Early Man 2018 را تحت الشعاع داد و این انیمیشن را بسیار محبوب کرد. انسان‌های نخستین جدال بین دو ملت را به تصویر می‌کشد: ملتی که در عصر سنگی به سر می‌برند و ملت دیگری که در عصر برنز به سر می‌برند.

۴- گرینچ (The Grinch 2018)

تاریخ اکران: 9 نوامبر 2018 (18 آبان 1397)

ژانر: انیمیشن | کمدی | خانوادگی | فانتزی | موزیکال

کارگردان : Yarrow Cheney, Scott Mosier

نمره متاکریتیک: ۵۱%

میزان فروش بین‌المللی: ۵۱۰ میلیون دلار

گرینچ بر اساس کتابی به نام «چگونه گرینچ کریسمس را دزدید» اثر دکتر زوس ساخته شده است. قبلاً هم یک بار در سال ۲۰۰۰ فیلمی بر اساس این کتاب با بازی جیم کری ساخته شده است. این اثر که نقدهای متوسطی دریافت کرد به قدری محبوب شد که توانست با فروش نیم میلیاردی خود، رکورد فروش فیلم‌های ساخته شده برای کریسمس را بشکند. بندیکت کامبربچ، جنیفر گارنر، استیو کوگان و کریس رینود از صداپیشگان انیمیشن هستند. گرینچ موجود سبز رنگی است که از طرف مردم روستای هوویل طرد شده و اکنون که مردم قصد دارند جشن کریسمس را بسیار بزرگ‌تر از سال‌های قبل برگزار کنند، می‌خواهد جشن کریسمس را خراب کند.

۳- هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی (Hotel Transylvania 3: Summer Vacation 2018)

تاریخ اکران: 13 ژوئیه 2018 (22 تیر 1397)

ژانر: انیمیشن | ماجراجویی | کمدی | خانوادگی | فانتزی

کارگردان : Genndy Tartakovsky

نمره متاکریتیک: ۵۴%

میزان فروش بین‌المللی: ۵۲۸ میلیون دلار

هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی آخرین قسمت از سری انیمیشن‌های هتل ترانسیلوانیا بود که مخاطبان بسیار زیادی داشت. قسمت عمده‌ای از این مخاطبان به خاطر صداپیشه‌های انیمیشن به تماشای آن می‌پرداختند. هتل ترانسیلوانیا افراد مشهوری همچون سلنا گومز، اندی سمبرگ، آدام سندلر، کوین جیمز و استیو بوشمی را در تیم صداپیشگی خود داشت. یکی از معایب دوبله جدا از اینکه دیالوگ‌ها عوض می‌شوند، این است که نمی‌توانید صدای واقعی شخصیت‌های محبوبتان را بشنوید. بهتر است با فیلم و انیمیشن‌های سینمایی و تلویزیونی را با زیرنویس فارسی ببینید. برای دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن Hotel Transylvania 3: Summer Vacation 2018 به سایت ایران زیرنویس که مرجع دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن است، بروید. قسمت سوم این انیمیشن نقدهای متوسطی دریافت کرد اما نقدها نتوانست جلوی استقبال بی‌نظیر مردم از این انیمیشن را بگیرد.

۲- رالف اینترنت را خراب می‌کند (Ralph Breaks the Internet 2018)

تاریخ اکران: 21 نوامبر 2018 (30 آبان 1397)

ژانر: انیمیشن | ماجراجویی | کمدی | خانوادگی | فانتزی

کارگردان : Phil Johnston, Rich Moore

نمره متاکریتیک: ۷۱%

میزان فروش بین‌المللی: ۴۸۷ میلیون دلار

رالف اینترنت را خراب می‌کند: رالف خرابکار ۲ بسیار بسیار مورد توجه بود. البته بسیار طبیعی است که فیلم یا انیمیشن‌هایی که قبلاً روی پرده رفته‌اند و دل مردم را به دست آورده‌اند، بیشتر از بقیه آثار مورد توجه قرار بگیرند. انیمیشن رالف خرابکار ۲ ماجراهای رالف و ونلوپه را در حالی دنبال می‌کند که آن‌ها وارد فضای اینترنت می‌شوند و با شخصیت‌های جدیدی آشنا می‌شوند. از جمله این شخصیت‌ها می‌توان به شاهزاده‌های دیزنی از جمله سیندلا، پوکوهانتس، مولان، آنا، السا، موانا، سفید برفی و غیره اشاره کرد.

۱- شگفت‌انگیزان 2 (Incredibles 2 2018)

تاریخ اکران: 15 ژوئن 2018 (25 خرداد 1397)

ژانر: انیمیشن | اکشن | ماجراجویی | کمدی | فانتزی | علمی تخیلی

کارگردان : Brad Bird

نمره متاکریتیک: ۸۰%

میزان فروش بین‌المللی: ۱.۲۴۲ میلیارد دلار

انیمیشن شگفت‌انگیزان ۲ بدون شک مورد انتظارترین و پرطرفدارترین انیمیشن سال ۲۰۱۸ بود. تا قبل از اکران این انیمیشن، هر کجا از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی که می‌رفتید صحبت از این انیمیشن بود و پای ثابت تمام لیست‌هایی بود که در آن مورد انتظارترین فیلم‌ها و انیمیشن‌های سال را نوشته بودند. این موضوع حتی از تعداد خواهان دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن Incredibles 2 2018 هم نمایان بود. شگفت‌انگیزان توانست نقدهای بسیار خوبی دریافت کند و با فروش خیره کننده ۱ میلیارد و ۲۴۲ میلیون دلار به کار خود پایان دهد که موفقیتی بی‌نظیر محسوب می‌شود.

با این وجود، نام انیمیشن‌هایی مانند مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into the Spider-Verse)، جزیره سگ‌ها (Isle of Dogs)، پا کوتاه (Smallfoot)، تایتان‌های نوجوان به سینما می‌آیند (Teen Titans Go! to the Movies)، بتمن نینجا (Batman Ninja)، مرگ سوپرمن (The Death of Superman) و غیره در این لیست خالی است. اگر تا به حال چندان به انیمیشن‌ها توجه نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که در این مورد تجدیدنظر کنید و یک شانس دیگر به انیمیشن‌ها بدهید. برخی انیمیشن‌ها درس‌های بزرگی از زندگی را به ما یاد می‌دهند.

ادیتور: زهرا میعادی

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06