تازه ترین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ چلسی به دنبال گزینه مربیگری رئال مادرید


تازه ترین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ چلسی به دنبال گزینه مربیگری رئال مادرید

شفقنا –  وارد شدن چلسی با رئال مادرید برای جذب پوچتینو و همچنین تمایل رونالدو برای همبازی شدن دوباره با کاسمیرو در یوونتوس از جمله جدیدترین شایعات انتقالاتی فوتبال اروپا هستند. به گزارش سرویس ترجمه شفقناورزشی، در ادامه مهمترین اخبار و شایعات نقل و انتقالات اخیر فوتبال اروپا را مرور می کنیم: یوونتوس خواهان بازگشت پوگبا یوونتوس در تلاش است تا […]

تازه ترین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ چلسی به دنبال گزینه مربیگری رئال مادرید

شفقنا – وارد شدن چلسی با رئال مادرید برای جذب پوچتینو و همچنین تمایل رونالدو برای همبازی شدن دوباره با کاسمیرو در یوونتوس از جمله جدیدترین شایعات انتقالاتی فوتبال اروپا هستند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقناورزشی، در ادامه مهمترین اخبار و شایعات نقل و انتقالات اخیر فوتبال اروپا را مرور می کنیم:

یوونتوس خواهان بازگشت پوگبا

یوونتوس در تلاش است تا پل پوگبا را دوباره به تورین برگرداند.

طبق گزارش ال بیانکو نرو، سال ۲۰۱۶ پل پوگبا در انتقالی که در آن موقع رکورد نقل و انتقالات را شکست یوونتوس را به مقصد اولدترافورد و منچستریونایتد تر کرد. با این وجود، حالا یوونتوسی ها امیدوارند که شرایط برای جذب دوباره این هافبک فرانسوی فراهم شود. یوونتوس در تلاش است که علاوه بر پوگبا، آرون رمزی را هم از لیگ برتر انگلیس به خدمت بگیرد و از این دو بازیکن یک زوج در خط میانی تیم خود تشکیل دهد.

البته آلگری خیلی به بازگشت پوگبا به یوونتوس خوش بینی نیست و در این مورد می گوید: « سخت است که او را دوباره در یوونتوس ببینیم».

خشم توخل از انتقالات پاری سن ژرمن

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن از فعالیت های تیمش در نقل و انتقالات زمستانی راضی نیست.

توماس توخل روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت که از اینکه پاری سن ژرمن نتوانسته حضور فعالی در نقل و انتقالات زمستانی داشته باشد، ناامید شده است. توخل همچنین کنایه هایی به آنترو هنریکه، مدیرورزشی پاری سن ژرمن زد و از اختلافات دو طرف در زمینه فعالیت های نقل و انتقالاتی پرده برداشت.

در همین حال، این شایعه هم شکل گرفته که با پایان فصل هنریکه از باشگاه پاری سن ژرمن جدا خواهد شد و یک مدیرورزشی جدید فعالیت های نقل و انتقالاتی این تیم را کنترل خواهد کرد. از آرسن ونگر به عنوان گزینه اصلی پاری سن ژرمن برای پست مدیرورزشی این باشگاه نام برده می شود.

بازگشت پاتریس ایورا به یووه؟

ایجنت پاتریس ایورا شایعه بازگشت پاتریس ایورا به یوونتوس را تکذیب کرد.

در شرایطی که اخیرا شایعاتی در مورد بازگشت مدافع کهنه کار فرانسوی به جمع یوونتوسی شکل گرفته بود، ایجنت ایورا به این شایعات واکنش نشان داد. فدریکو پاسترولو با اذعان به اینکه ایورا در شرایط فعلی دیگر بازیکنی نیست که به درد یوونتوس بخورد، تاکید کرد که قهرمان ایتالیا تماسی با این مدافع فرانسوی نداشته است.

دیاز در رئال می ماند

رئال مادرید برنامه ای برای فروش قرضی براهیم دیاز در تابستان آینده ندارد.

براساس گزارش آس، براهیم دیاز یکی از پدیده های جدید دنیای فوتبال بود که ماه گذشته رئال مادرید با تلاش فراوان توانست از منچسترسیتی خریداری کند. با این وجود، یک ماه سخت برای دیاز در مادرید باعث شد که خیلی زود شایعاتی در مورد جدایی زودهنگام این بازیکن جوان از جمع سفیدپوشان و رفتن به یک تیم دیگر به صورت قرضی مطرح شود.

با این وجود، باشگاه رئال مادرید تصمیمی برای فروش قرضی دیاز ندارد و این بازیکن فصل آینده هم در رئال توپ خواهد زد. مدیران این باشگاه معتقدند که دیاز با حضور در تمرینات رئال و استفاده از تجربه ستاره های این تیم می تواند پیشرفت بیشتری داشته باشد تا اینکه راهی یک تیم سطح پایین تر شود.

پرس ناراحت از ناکامی در جذب تودیبو

رئیس باشگاه رئال مادرید از اینکه ژان کلیر تودیبو به جای این باشگاه راهی بارسلونا شده بسیار خشمگین است.

طبق گزارش دون بالون، رئال مادرید در تلاش بود تا پدیده ۱۹ ساله تولوز را به خدمت بگیرد اما در نهایت این بازیکن جوان تصمیم گرفت که به بارسلونا بپیوندد. این مسئله ناراحتی فلورنتنیو پرس را به دنبال داشته است. پرس اطلاع نداشت که بارسلونا هم در حال مذاکره با این مدافع وسط آینده دار است و حالا با از دست فرصت جذب این بازیکن، رئال به دنبال گزینه های جدیدی خواهد رفت تا در تابستان آینده خریداری کند.

بودجه ۲۰۰ میلیون پوندی به سولشر

اوله گانر سولشر در صورتی که فصل آینده هم سرمربی منچستریونایتد باقی بماند، بودجه ای ۲۰۰ میلیون پوندی برای خرید بازیکنان جدید در تابستان دریافت خواهد کرد.

طبق گزارش سان، سولشر به عنوان جانشین موقت مورینیو و سرمربی منچستریونایتد انتخاب شد. با این وجود، نتایج خوب یونایتد با این مربی جوان باعث شده که احتمال حضور سولشر روی نیمکت منچستریونایتد برای فصل بعد هم قوت بگیرد. در چنین شرایطی سران باشگاه منچستریونایتد آماده اند تا برای چیدن یک تیم متفاوت و خرید بازیکن برای تقویت شیاطین سرخ، بودجه ای ۲۰۰ میلیون پوندی در اختیار این مربی نروژی قرار دهند. سولشر از زمان حضور در یونایتد توانسته نه پیروزی و یک تساوی در ۱۰ بازی برای این تیم به دست آورد و سرخپوشان توانسته اند با این نتایج تا رده پنجم لیگ برتر صعود کنند.

بارسلونا و پایان تلاش برای خرید رابیو

بارسلونا دیگر تلاشی برای خرید آدریان رابیو نخواهد داشت.

براساس گزارش موندو دیپورتیوو، در ماه های اخیر یکی از شایعات داغ انتقالاتی احتمال پیوستن رابیو به بارسلونا بود و حتی در مقطعی از توافق قطعی دو طرف نام برده شد. با این وجود، در هفته های اخیر مذاکرات دو طرف خوب پیش نرفته و بارسلونا از اینکه رابیو به صورت قاطع از علاقه خود برای پیوستن به این تیم چیزی نگفته و تردید کرده، ناراحت است. بر همین اساس، سران باشگاه بارسلونا تصمیم گرفته اند که دیگر پروژه جذب رابیو را تعقیب نکنند و به مذاکرات خود با این هافبک فرانسوی پایان دهند.

قرارداد آدرین رابیو با پاری سن ژرمن در پایان این فصل به پایان می رسد و در شرایطی که او پیشنهاد پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد را رد کرده، در پایان فصل می تواند به صورت بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود. همین مسئله باعث شده که این هافبک پر توان به یک گزینه جذاب برای خیلی از تیم ها تبدیل شود.

تازه ترین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ چلسی به دنبال گزینه مربیگری رئال مادرید

رئال شانس خرید فالکائو را رد کرد

رئال مادرید به خاطر اخطار سرخیو راموس، فرصت جذب رادامل فالکائو را رد کرد.

طبق گزارش دون بالون، رئال مادرید به دنبال تقویت خط حمله خود در نقل و انتقالات زمستانی بود. یکی از نام هایی که به عنوان گزینه مد نظر رئال معرفی شد، مهاجم کلمبیایی کهنه کار موناکو یعنی رادامل فالکائو بود. فالکائو که تمایل داشت از موناکوی ضعیف این فصل جدا شود، در تماسی با رئالی ها هم از آمادگی خود برای پیوستن به این تیم گفت.
تازه ترین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ چلسی به دنبال گزینه مربیگری رئال مادرید

با این وجود، سران باشگاه رئال مادرید فرصت پیشنهاد این بازیکن برای پیوستن به جمع سفیدپوشان را رد کرد. دلیل جواب منفی باشگاه این بود که سرخیو راموس به فلورنتینو پرس اخطار داده بود که در صورت جذب فالکائو، روحیه مهاجمان فعلی تیم ضعیف می شود و این به ضرر رئال است.

رونالدو خواهان حضور کاسمیرو در یووه

کریستیانو رونالدو به کاسمیرو توصیه کرده که رئال را به مقصد یوونتوس ترک کند.

براساس گزارش دون بالون، رونالدو که تابستان گذشته رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرد، حالا امیدوار است که یکی از همبازی های سابقش را هم با پیراهن یووه ببیند. بر همین اساس، رونالدو به کاسمیرو توصیه کرده که رئال را ترک کرده و راهی تورین شود. این هافبک ۲۶ ساله برزیلی تا فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ با رئال قرارداد دارد.

بایرن همچنان مصمم به جذب ادوئی

بایرن مونیخ برای جذب کالوم هادسون ادوئویی حاضر است به این بازیکن جوان دستمزد بسیار بالایی پرداخت کند.

طبق گزارش سان، در شرایطی که چلسی امیدوار است که بازیکن ۱۸ ساله و بسیار با استعداد خود تمدید قرارداد کند اما بایرن مونیخ در تلاش است تا به هر شکل ممکن هادسون ادوئی را جذب کند. بر همین اساس، غول آلمانی امیدوار است که یک پیشنهاد ۴۵ میلیون پوندی به چلسی و همچنین پیشنهاد دستمزد هفتگی ۸۵ هزار پوندی هم باشگاه انگلیسی و هم این بازیکن ۱۸ ساله را برای نهایی کردن این انتقال راضی کند.

رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، اخیرا از علاقه بالای خود به این بازیکن جوان پرده برداشته بود.

چلسی به دنبال گزینه مربیگری رئال مادرید

در شرایطی که رئال مادرید آماده است تا در تابستان برای خرید مائوریسیو پوچتینو اقدام کند، حالا چلسی هم وارد رقابت برای جذب این سرمربی آرژانتینی شده است.

طبق گزارش ساندی اکسپرس، سران باشگاه چلسی چندان از عملکرد تیمشان زیر نظر مائوریتزیو ساری راضی نیستند و سرمربی تاتنهام را به عنوان گزینه بعدی خود برای نشستن روی نیمکت هدایت چلسی در نظر گرفته اند. این در حالی است که رئال مادرید مدت هاست که وضعیت این مربی آرژانتینی را زیر نظر دارد و پیش از این هم تلاش کرده بود که پوچتینو را جذب کند که با مخالفت باشگاه تاتنهام روبرو شد. با این وجود، با توجه به موقتی بودن حضور سولاری روی نیمکت کهکشانی ها، رئال مادرید قصد دارد که تابستان هم برای پوچتینو دوباره اقدام کند. با این وجود، حضور چلسی در رقابت بر سر جذب این مربی می تواند کار را برای رئالی ها با دشواری های بیشتری روبرو کند.

پوچتینو از زمان حضور در تاتنهام توانسته علی رغم محدودیت های مالی این تیم، تاتنهام را به یکی از قدرت های برتر لیگ برتر انگلیس تبدیل کند و همین مسئله باعث شده که خیلی ها از او به عنوان یکی از بهترین مربیان حاضر فوتبال دنیا نام ببرند.

اطمینان آرسنال از خرید رابیو

احتمال حضور دوباره آدرین رابیو در تیم اونای امری قوت گرفته است.

براساس گزارش میرور، آرسنالی ها مذاکرات مثبتی با هافبک جدایی طلب پاری سن ژرمن داشته اند و به این اطمینان رسیده اند که رابیو فصل آینده در آرسنال توپ خواهد زد.

این هافبک فرانسوی که پیش از این تجربه بازی زیر نظر اونای امری در پاری سن ژرمن را داشته، حالا بدش نمی آید که دوباره زیر نظر امری کار کند و همین مسئله کار آرسنال برای خرید این بازیکن را راحت تر کرده است.

رابیو در پایان فصل بازیکن آزاد می شود و همین مسئله باعث شده که چندین باشگاه مطرح اروپایی به دنبال خرید این هافبک فرانسوی باشند.

رقابت اینتر و ناپولی بر سر لازاری

بازیکن اسپال چندین مشتری جدی از بین دیگر تیم های سری آ دارد.

طبق گزارش توتو اسپورت، اینتر میلان و ناپولی تلاش های خود را برای خرید مانوئل لازاری از اسپال را آغاز کرده اند. در همین حال، باشگاه تورینو هم امیدوار است که بتواند در رقابت با این دو باشگاه پیروز شود و این بازیکن ۲۵ ساله را به خدمت بگیرد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...