استفاده از فناوری‌های نوین برای سیستم‌های پیش هشداردهنده زلزله ضروریست


استفاده از فناوری‌های نوین برای سیستم‌های پیش هشداردهنده زلزله ضروریست

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در این بازدید، با توضیح فرهاد فروزی رییس شبکه لرزه‌نگاری کرمانشاه، در جریان روند اقدامات و فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت. در حاشیه این بازدید بهنیا با اشاره به اینکه زلزله همواره به عنوان یکی از...

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در این بازدید، با توضیح فرهاد فروزی رییس شبکه لرزه‌نگاری کرمانشاه، در جریان روند اقدامات و فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.
در حاشیه این بازدید بهنیا با اشاره به اینکه زلزله همواره به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای طبیعی تهدید کننده بشر محسوب می‌شود، گفت: هنوز علی رغم پیشرفت‌های متعدد علم و فناوری، بشر قادر به پیش‌بینی دقیق زمان وقوع زلزله نبوده و پیشرفته ترین سیستم‌های اخطار زلزله می‌توانند تنها چند ثانیه زودتر به مردم در رابطه با وقوع زلزله هشدار دهند.
این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به زلزله های اخیر در منطقه غرب و استان کرمانشاه، استفاده از فناوری‌های نوین برای سیستم‌های پیش هشدار دهنده زلزله و شناسایی کانون و میزان زلزله و اطلاع رسانی به‌ موقع از ضروریات است.
وی افزود: حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه توانایی ایجاد زیرساخت‌ها و بسترهای لازم را برای فعالیتهای پژوهشی در زمینه لرزه نگاری دارد.
براساس این گزارش، شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، با حضور فرهاد فروزی رییس شبکه لرزه‌نگاری و جلیل بالایی مدیر کل مدیریت بحران استان کرمانشاه، بازدیدی از موسسه ژئوفیزیک و شبکه لرزه‌نگاری کرمانشاه به عمل آوردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک