بسترگستری یا قوادی روح الله زم قبل از مدیریت آمدنیوز + فیلم


روح الله زم مدیر آمدنیوز به بسترگستری یا قوادی در ایران قبل از مدیریت آمدنیوز اعتراف کرد . در سال های اخیر نام یکی از افراد ضدانقلاب که در خارج از ایران فعالیت میکند و علیه ایران و ایرانی هر تلاشی میکند تا از صاحبانش پول بیشتری بگیرد روح الله زم می باشد . روح... نوشته بسترگستری یا قوادی روح الله زم قبل از مدیریت آمدنیوز + فیلم اولین بار در اولی...

روح الله زم مدیر آمدنیوز به بسترگستری یا قوادی در ایران قبل از مدیریت آمدنیوز اعتراف کرد .

بسترگستری یا قوادی روح الله زم قبل از مدیریت آمدنیوز + فیلمبسترگستری یا قوادی روح الله زم قبل از مدیریت آمدنیوز + فیلم

روح الله زم

در سال های اخیر نام یکی از افراد ضدانقلاب که در خارج از ایران فعالیت میکند و علیه ایران و ایرانی هر تلاشی میکند تا از صاحبانش پول بیشتری بگیرد روح الله زم می باشد .

روح الله زم مدیر آمدنیوز آنطور که نشان داده در کارش بسیار ناشیانه عمل میکند و دست به اقداماتی میزند که نیت واقعیش یعنی دشمنی با ایران و مردم ایران برای پول را بسیار راحت رو میکند .

سوتی های روح الله زم فقط در رسانه تحت نظرش نیست و وی حتی بر صحبت هایش در مصاحبه هایش هیچ فکری نمیکند و هر چه کرده به زبان می آورد و به آن افتخار میکند .

بسترگستری روح الله زم یا بهتر است کمی مودبانه تر بگوییم قوادی روح الله زم برای عده ای از دوستان به قولا هنرمندش در ایران یکی از فعالیت هایی بوده که خودش به زبان می آورد و از انجامش خبر میدهد .

بسترگستری یا قوادی روح الله زم قبل از مدیریت آمدنیوز + فیلمبسترگستری یا قوادی روح الله زم قبل از مدیریت آمدنیوز + فیلم

مدیر آمدنیوز

زم به تازگی با شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال مصاحبه کرده است، شبکه‌ای که بر اساس اسناد و شواهد توسط عربستان سعودی هدایت و تامین می‌شود. زم در قسمتی از این مصاحبه درباره فعالیت خود در زمان حضورش در ایران توضیح می‌دهد.

او ادعا می‌کند که منزلش را در اختیار دوستانش قرار می‌گذاشت تا آنان برای اقدامات به دور از اخلاق خود از این محل استفاده کنند. شدت فساد زم به قدری است که امید دانا یکی از چهره‌‌های ضدانقلاب هم قسمتی از این مصاحبه را منتشر کرد و درباره ادعاهای زم در این مصاحبه توضیحاتی را با استناد به صحبت‌های امین فردین ادمین کانال پشت پرده ارائه داد و از فساد مدیر آمدنیوز انتقاد کرد.

در زیر کلیپ اعتراف روح الله زم به قوادی در ایران را مشاهده میفرمایید .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس