رونمایی از دو فورد F-150 تیون شده توسط راش


رونمایی از دو فورد F-150 تیون شده توسط راش

راش با نسخه‌های اصلاح شده‌ی دو پیکاپ داغ و فرز خود بازگشته است. F-150 SC و F-150 Nitemare دو نام جدیدی هستند که برای مدل سال 2019 با بهبودهایی همراه شده‌اند. کار را با F-150 SC آغاز می‌کنیم که راش از آن به عنوان پیشرفته‌ترین پیکاپ پرفورمنس آفرود تاریخ نام می‌برد. این خودرو دارای پیشرانه‌ی... The post رونمایی از دو فورد F-150 تیون شده توسط راش...

راش با نسخه‌های اصلاح شده‌ی دو پیکاپ داغ و فرز خود بازگشته است. F-150 SC و F-150 Nitemare دو نام جدیدی هستند که برای مدل سال 2019 با بهبودهایی همراه شده‌اند.

رونمایی از دو فورد F-150 تیون شده توسط راش
کار را با F-150 SC آغاز می‌کنیم که راش از آن به عنوان پیشرفته‌ترین پیکاپ پرفورمنس آفرود تاریخ نام می‌برد. این خودرو دارای پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5 لیتری کایوت به همراه یک سوپرشارژر بوده و قدرت آن به 650 اسب بخار و گشتاورش هم به 827 نیوتون متر می‌رسد. در مقایسه با پیشرانه‌ی استاندارد کایوت، قدرت و گشتاور این نسخه به ترتیب 255 اسب بخار و 285 نیوتون متر افزایش یافته است.

رونمایی از دو فورد F-150 تیون شده توسط راش
این پیکاپ را می‌توان با سیستم اگزوز فعالی سفارش داد که بهبود یافته است. این سیستم از تکنولوژی سوپاپ الکترونیکی استفاده کرده و رانندگان با آن می‌توانند 4 حالت متفاوت تورینگ، اسپورت، باز و سفارشی را انتخاب کنند. این حالت‌ها را می‌توان با استفاده از یک برنامه موبایلی یا سوئیچی در کنسول مرکزی کنترل کرد. از دیگر بهبودهای این پیکاپ برای سال 2019 می‌توان بازنگری سیستم تعلیق و رینگ‌های 20 اینچی را نام برد.

اما دومین پیکاپ یا همان F-150 Nitemare نسخه‌ای متمرکز روی خیابان بوده و از همان قوای محرکه‌ی مدل قبلی اما با قدرت 610 اسب بخاری استفاده می‌کند. سیستم اگزوز پرفورمنس این پیکاپ با خروجی‌های کناری همراه شده و آن را هم می‌توان با سیستم اگزوز فعال سفارش داد.

رونمایی از دو فورد F-150 تیون شده توسط راش
پکیج Nitemare به سادگی قابل‌تشخیص بوده چراکه دارای ظاهر تماماً مشکی با جلوپنجره‌ی خاص، سپر جلوی سفارشی و کیت کاهش ارتفاع مخصوص می‌باشد. گرافیک‌های روی بدنه نیز از تاریخچه‌ی موتور اسپورت راش الهام گرفته‌اند. این پیکاپ پرفورمنس خیابانی از رینگ‌های 22 اینچی و لاستیک‌های کانتیننتال کراس کانتکت استفاده می‌کند.

قیمت پکیج راش F-150 SC برابر با 24900 دلار بوده درحالی‌که برای پکیج اسپورت تر Nitemare باید 19150 دلار پرداخت کنید. این مبالغ جدای از قیمت کارخانه‌ای خودرو هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا