طرح استعدادیابی دانش آموزان فنوج برگزار شد


طرح استعدادیابی دانش آموزان فنوج برگزار شد

زاهدان- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش فنوج در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: طرح استعدادیابی دانش آموزان این شهرستان به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در قالب مسابقات فرهنگی و هنری برگزار شد.

عبدالحمید اربابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مسابقات فرهنگی و هنری عرصه ای برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزی است که باید شرایط مناسب جهت شکوفایی استعدادها به صورت عادلانه برای همه دانش آموزان فراهم شود.
وی گفت: اعتماد و میدان دادن به دانش آموزان نخستین گام جهت شکوفایی استعدادهاست که باید به درستی آنها را جهت دهی کرد.
مدیر آموزش و پرورش فنوج افزود: راهیابی 2 نفر از دانش آموزان این شهرستان به مرحله استانی و کشوری مجلس شورای دانش آموزی نقش مهمی در ایجاد اعتماد به نفس و جهت دهی مناسب استعدادهای دانش آموزی دارد.
وی بیان کرد: طرح استعدادیابی دانش آموزان در رشته های مجری گری، سرود، نمایش، مقاله، شعر و هنرهای دستی و تجسمی برگزار که در هر بخش نفرات برتر به مرحله منطقه ای معرفی شدند.
اربابی با بیان اینکه در هفته جاری 2 نفر از دانش آموزان فنوج در مسابقات دو و میدانی سیستان و بلوچستان حائز رتبه برتر شده اند، گفت: دانش آموزان این شهرستان در زمینه ورزش نیز استعدادهای فراوان و بی نظیری دارند که در حال تدوین برنامه هایی برای استعدادیابی در این زمینه هستیم.
9923**3213

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟