شهدا نقش بزرگی در امنیت و استقلال کشور داشتند


شهدا نقش بزرگی در امنیت و استقلال کشور داشتند

کرمانشاه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شهدا با گذشت از جان و هستی خود نقش بزرگی در امنیت و استقلال کشور داشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدابراهیم الهی تبار روز دوشنبه در دیدار با خانواد شهید «جوهر نوری» در شهر شروینه افزود: مردم این شهرستان برای استقلال و دفاع از تمامیت ارضی کشور خیلی زحمت کشیدند و خون دل خوردند مصداقش همین خانواده های شهدا هستند.
وی سختی ها و از خودگذشتگی های شهدا و خانواده های آنان را یادآور شد و افزود: خانواده های شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند و حق بزرگی بر گردن ما دارند.
الهی تبار، به نقش زنان در دفاع از انقلاب اسلامی و کشور اشاره و خاطرنشان کرد: زنان همواره نقش بسزایی در مسائل اجتماعی ایفا می کنند.
شهید جوهر نوری در سال 65 در منطقه شاخ شمیران به شهادت رسید.
شهرستان جوانرود 342 شهید نقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

** افتتاح و کلنگ زنی چهار طرح کشاورزی و خدماتی
چهار طرح کشاورزی و خدماتی با 75 میلیارد و 650 میلیون ریال اعتبار با حضور معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه امروز در شهرستان جوانرود افتتاح و کلنگ زنی شد.
این طرحها شامل کلنگ زنی طرح گلخانه ای محصولات خارج فصل روستای عزیزآباد، افتتاح دکل بی تی اس مخابراتی روستای بادکان، کلنگ زنی کارخانه چیپس روستای هوز سیدمراد و افتتاح طرح پرورش گوسفند داشتی 300 راسی روستای شیخ الکرم است.
فرماندار جوانرود در آیین افتتاح و کلنگ زنی این طرحها گفت: این طرحها در مجموع زمینه اشتغال 80 نفر را فراهم می کنند.
رستگار یوسفی افزود: در ایام دهه مبارک فجر امسال 31 طرح در حوزه های مختلف عمرانی، کشاورزی و خدماتی در شهرستان جوانرود افتتاح و کلنگ زنی می شود.
وی، اعتبار این طرحها را 230 میلیارد ریال عنوان کرد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس