نشتی بی سابقه خط دفاعی بارسا در آستانه ال کلاسیکو


نشتی بی سابقه خط دفاعی بارسا در آستانه ال کلاسیکو

تهران- ایرنا- تزلزل بی سابقه خط دفاعی آبی اناری ها در کنار مصدومیت نگران کننده جادوگر آرژانتینی این تیم، دلهره آورترین خبر در آستانه ال کلاسیکوی کوپا دل ری (جام حذفی اسپانیا) برای هواداران آنها است.

به گزارش ایرنا، روزنامه مارکا اسپانیا روز دوشنبه نوشت: آبی اناری ها در نیمه راه فصل 2018 – 2019 بیشتر از تمام فصل گذشته دروازه خود را باز شده دیده اند.
در واقع در حالی که تنها چند روز از آغاز نیم فصل دوم رقابت های لالیگا گذشته است، آنها در 12 بازی 15 گل دریافت کرده اند.
این در حالی است که نیوکمپ باید همچون دژی محکم باشد و هواداران کاتالان ها هم به این موضوع عادت کرده اند که تیم محبوب شان در ورزشگاه خودی گل های کمی دریافت کند.
با این حال، آبی اناری ها هم اکنون آمار 1.25 گل خورده را به ازای هر بازی ثبت کرده اند؛ اتفاقی که بیش از اندازه غیر عادی به نظر می رسد.
به عبارت دیگر این آمار از فصل 2002 – 2003 بدترین آماری است که آنها از حیث گل خوردن بر جای گذاشته اند؛ بارسلونای تحت هدایت «لوئیس فن خال» هلندی در مدتی مشابه در آن فصل 16 گل دریافت کرده بود.
از آن زمان به بعد کاتالان ها تنها در یک فصل بیشتر از 15 بار دروازه خود را باز شده دیده اند؛ در واقع لیونل مسی و یارانش در آخرین فصل حضور «لوئیس انریکه» روی نیمکت بارسا در 19 بازی 17بار راه دروازه خود را به حریفان نشان دادند.
خالی از لطف نیست که بدانیم 2 گلی که بارسایی ها در جریان تازه ترین بازی خود (مقابل والنسیا) دریافت کردند در حالی به ثمر رسید که خط دفاعی این تیم با ورود و خروج ها و جایگزینی های مختلف با فرم ایده آل فاصله زیادی داشت.
«سرخیو روبرتو» در بین 2 نیمه جایگزین «جردی آلبا» شد و سرمایه گذاری «ارنستو والورده» روی «توماس ورمائلن» پاسخ مثبتی را به همراه نداشت.
با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید که والورده آرام تا زمان برگزاری ال کلاسیکو، برای جلوگیری از نشتی به وجود آمده در خط دفاعی تیمش چه تدبیری خواهد اندیشید.
ورزشی**3991**9129

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس