امام خمینی (ره) از مبارزه با طاغوت هدف بزرگی داشت


امام خمینی (ره) از مبارزه با طاغوت هدف بزرگی داشت

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله تهران گفت: شاه به دلیل وابستگی، قدرتی از خود نداشت و به نصایح امام (ره) عمل نکرد.

امام خمینی (ره) از مبارزه با طاغوت هدف بزرگی داشت

به گزارش ایران اکونومیست، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل کوثری جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله تهران صبح امروز ۱۵ بهمن ماه در سومین همایش سراسری گرامیداشت عملیات غرورآفرین والفجر ٨ اظهار کرد: سه موضوع را باید در اینجا مطرح شود که اولین موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، موضوع دوم سالگرد عملیات والفجر ۸ و سومین موضوع ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است.

وی درباره شخصیت و ابعاد وجودی حضرت امام خمینی (ره) گفت: هر ساله و در ابتدای آغاز دهه فجر باید از حضرت امام یاد کرد. ایشان با ٧٧ سال سن در تبعید حضور داشتند و باید به این موضوع توجه کرد که انسان ها در این سن و سال کاری را برای نفع شخصی خود انجام نمی دهند و حتما از انجام آن هدفی بزرگ دارند.

کوثری عنوان کرد: امام خمینی در سال ۴٢ به شاه نصیحت کرد اما او به نصایح امام توجه نکرد و به این دلیل که انسان های مستبد و متکبر کمتر به نصیحت گوش می کنند و اصلا به آن عمل نمی کنند، زیرا فکر می کنند که خود فقط بر همه مسائل احاطه دارند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) بارها به شاه نصیحت کرد که دست از آمریکا و صهیونیست بردار اما او به دلیل وابستگی، قدرتی از خود نداشت و به نصیحت امام عمل نکرد.

فرمانده اسبق لشکر ٢٧ محمد رسول الله با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا که حاکمان عربستان سعودی را گاو شیرده خوانده بود، گفت: محمد رضا پهلوی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همانند گاوی شیرده برای آمریکا بود و اراده ای از خود نداشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط