افزایش موقتی غلظت برخی آلاینده‌ها در هوای پایتخت


افزایش موقتی غلظت برخی آلاینده‌ها در هوای پایتخت

حسین شهبازی اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، با کاهش میزان ناپایداری جوی طی امروز (15 بهمن) نسبت به روز گذشته، به‌تدریج از سرعت وزش باد کاسته می‌شود و برای برخی ساعات وزش باد مؤثر به بزرگی 3 تا 5 متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

خبرگزاری ایسنا: مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به سالم بودن هوای پایتخت از افزایش موقتی غلظت برخی آلاینده‌ها در هوای تهران طی امروز (۱۵ بهمن) خبر داد.

حسین شهبازی اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، با کاهش میزان ناپایداری جوی طی امروز (۱۵ بهمن) نسبت به روز گذشته، به‌تدریج از سرعت وزش باد کاسته می‌شود و برای برخی ساعات وزش باد مؤثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه این شرایط جوی تا فردا (۱۶ بهمن) کم و بیش تداوم دارد، گفت: برخی ساعات فردا همراه با وزش باد مؤثر خواهد بود.

به گفته شهبازی دمای هوا در پایتخت تا روز آینده روند کاهشی دارد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز (۱۵ بهمن) در شرایط سالم است، گفت: طی برخی ساعات افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده‌ها مشاهده می‌شود.

شهبازی ادامه داد: بر این اساس انتظار می‌رود با وجود تداوم شرایط سالم کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت تا فردا (۱۶ بهمن) به‌تدریج در طول روز بر غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق افزوده شود.

وی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۵۵ در شرایط سالم قرار داشت، تصریح کرد: کیفیت هوای هم اکنون نیز با میانگین ۶۵ همچنان در شرایط سالم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته