تهیه هویج پلو | طرز تهیه هویج پلو به دو روش ساده


تهیه هویج پلو | طرز تهیه هویج پلو به دو روش ساده

تهیه هویج پلو : چگونه هویج پلو مجلسی درست کنیم؟ در اینجا با مقاله ای درباره پلو ، چلو و خورشت ، طرز تهیه هویج پلو به دو روش در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.     هویج پلو بدون گوشت ، تهیه هویج پلو     هویج پلو ⛱ ?طرز تهیه?? ?هویج … نوشته تهیه هویج پلو | طرز تهیه هویج پلو به دو روش ساده اولین بار در پورتال جامع ایران بانو پدیدار شد.

پلو ، چلو و خورشت ، طرز تهیه هویج پلو به دو روش در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

تهیه هویج پلو | طرز تهیه هویج پلو به دو روش ساده

هویج پلو بدون گوشت ، تهیه هویج پلو

هویج پلو ⛱

?طرز تهیه??

?هویج هارو خلال کنید و با روغن سرخ کنید وقتی حجم هویجها کم شد و نرم شدند شکر اضافه کنید و بستگی به ذائقه خودتون داره و در آخر ابغوره اضافه کنید تا مزه ملس پیدا کنه. مرغهارو که بهتره تکه هاش کوچیک باشه رو فقط با پیاز ریز خرد شده و نصف استکان زعفران دم شده و نمک بپزید (بدون آب )

?چون خود مرغ و پیاز آب میندازن و درشو ببندید تا پخته بشه و آبش کشیده بشه و در آخر پخت کمی روغن زیتون تا براق بشن و کمی تفت بدید با همون روغنی که ریختید .میتونید هویج رو با برنج مخلوط کنید میتونید مثل من کنار برنج بزارید

تهیه هویج پلو | طرز تهیه هویج پلو به دو روش ساده

طرز تهیه هویج پلو رزا منتظمی

♦️دوستان مرغ فقط با زعفران ،نمک و پیاز فراووون

?از آب مرغ سوپ درست کردم.سوپ جو:جو رو از شب قبل خیسوندم بعد به آب مرغ اضافه کردم وقتی پخت با کوشتکوب برقی
کمی له کردم و بهش هویج زدم وقتی هویج پخت قارچ رو بهش اضافه کردم و کمی از سینه مرغ رو که جدا کرده بودم توش ریش کردم.و در آخر شیر پر چرب بهش زدم و کمی کره برای عطر و بوی این سوپ

♦️میتونید به این روش هلویچ پلو رو سرو کنید بچه ها

هویج پلو با گوشت مرغ ? ?

?هویج هارو خلال کنید و با روغن سرخ کنید وقتی حجم هویجها کم شد و نرم شدند خلال پسته و خلال بادام و شکر اضافه کنید و در آخر کمی آبغوره اضافه کنید تا مزه ملس پیدا کنه. مرغهارو که بهتره تکه هاش کوچیک باشه رو فقط با پیاز ریز خرد شده و نصف استکان زعفران دم شده و نمک بپزید (بدون آب )چون خود مرغ و پیاز آب میندازن و درشو ببندید تا پخته بشه و آبش کشیده بشه و در آخر پخت کمی روغن زیتون بزنید تا براق بشن و کمی تفت بدید با همون روغنی که ریختید .در آخر هم مخلوط رو با برنج قاطی کنید میتونید از زرشک تفت داده شده هم برای طعم و هم برای تزیینش استفاده کنید.

تهیه هویج پلو | طرز تهیه هویج پلو به دو روش ساده

طرز تهیه هویج پلو

تهیه هویج پلو | طرز تهیه هویج پلو به دو روش ساده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انواع پلو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک