گسلی داستان موفقیت فتل را برای خود الهام بخش می داند


فرمول یک ایران – پیر گسلی امیدوار است که بتواند بعد از دریافت شانس رانندگی برای ردبول، ردپای سباستین فتل را دنبال کند. راننده فرانسوی به عنوان جایگزین دنیل ریکاردو در ردبول انتخاب شده است و قصد دارد که داستان موفقیت آمیزی مشابه با آن چه که فتل، قهرمان 4 دوره مسابقات فرمول 1 کسب کرد، برای خود درست کند. گسلی در این باره گفت: تنها کسانی که به آن ها...

فرمول یک ایرانپیر گسلی امیدوار است که بتواند بعد از دریافت شانس رانندگی برای ردبول، ردپای سباستین فتل را دنبال کند.

راننده فرانسوی به عنوان جایگزین دنیل ریکاردو در ردبول انتخاب شده است و قصد دارد که داستان موفقیت آمیزی مشابه با آن چه که فتل، قهرمان 4 دوره مسابقات فرمول 1 کسب کرد، برای خود درست کند. گسلی در این باره گفت:

تنها کسانی که به آن ها نگاه می کنم، افراد موفق هستند. من به سباستین نگاه می کنم. سباستین همان کاری را کرد که من در تورو روسو انجام دادم. بعد از یک سال و نیم، توانست به ردبول بپیوندد و بلافاصله به موفقیت رسید. مکس ورشتپن نیز همان کار را انجام داده است.

پس بعد از این، همه چیز به من برمی گردد. من نمی خواهم به افرادی که شکست خوردند نگاه کنم. البته درست است که شما می توانید به کار های اشتباهی که دیگران انجام داده اند نگاه کنید و از آن ها یاد بگیرید، اما من از افرادی که موفق می شوند، الهام می گیرم.

گسلی داستان موفقیت فتل را برای خود الهام بخش می داندگسلی داستان موفقیت فتل را برای خود الهام بخش می داند پیر گسلی و سباستین فتل

گسلی برای ورود به فرمول 1 صبور بوده است، زیرا بعد از کسب مقام قهرمانی جی پی 2 در سال 2016 به عنوان راننده آکادمی ردبول، تورو روسو تصمیم گرفت که کارلوس ساینز و دنیل کویات را برای فصل بعد نگه دارد. او در ادامه گفت:

من همیشه اعتقاد داشتم که اگر شما کارهای درست را انجام بدهید، بالآخره اتفاق های خوبی برای شما رخ خواهد داد. من خیلی خوش حال هستم که نتیجه تلاشم را می بینم. به لطف زحمت زیادی که کشیدم، موقعیت خیلی خوبی دارم.

در گذشته، در مکان درست اما زمان اشتباه بودم، اما این دفعه در مکان درست و زمان درست هستم. در 13 ماه اخیر ، زندگی من بسیار جذاب بوده است. همیشه اوضاع خوب نبوده است، ولی با خودم می گفتم که مشکلی نیست، اگر به سعی و تلاش خودم ادامه بدهم، اتفاق های خوب سراغ من می آیند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...