ترامپ با فوتبال بازی کردن پسرش مخالفت کرد!


ترامپ با فوتبال بازی کردن پسرش مخالفت کرد!

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا گفت پسرش بارون را به رفتن به سمت فوتبال آمریکایی تشویق نخواهد کرد، زیرا این ورزش خطرناک است.

ترامپ با فوتبال بازی کردن پسرش مخالفت کرد!

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا گفت پسرش بارون را به رفتن به سمت فوتبال آمریکایی تشویق نخواهد کرد، زیرا این ورزش خطرناک است. او در عین حال گفت اگر بارون بخواهد این ورزش را دنبال کند مانعش نمی‌شود.

ترامپ ادامه داد: در حال حاضر تجهیزاتی که برای محافظت از ورزشکاران ساخته و استفاده می‌شوند تا حدودی از این خظر کاسته‌، اما مشکل را به طور کامل حل نکرده‌اند.

دونالد ترامپ اعتقاد دارد لیگ ملی فوتبال آمریکا «محصولی عالی» است. اما ظاهرا اگر مسئله حضور بارون، فرزند دوازده ساله او در این ورزش مطرح باشد، چندان هم عالی به نظر نمی‌رسد.

رئیس‌جمهور آمریکا در حالی نگران فرزند خود برای فعالیت در یک رشته ورزشی است که به دلیل سیاست ضدمهاجرتی او موسوم به «تحمل صفر» تاکنون صد‌ها کودک از والدین خود در مرز مکزیک جدا شده‌اند. به دنبال اعتراضات گسترده به این سیاست، سرانجام دستور توقف جدا کردن کودکان از خانواده‌هایشان صادر شد. این در حالی است که سرنوشت بسیاری از کودکانی که پیشتر از والدین خود جدا شدند، همچنان نامعلوم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی