جدیدترین شرایط فروش محصولات سایپا به مناسبت دهه فجر 97


همان‌طور که پیش بینی می‌شد بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در کشورمان به مناسب دهه فجر اقدام به ارائه طرح‌های فروش مختلفی کردند که پس از ارائه شرایط فروش محصولات ایران‌خودرو که قبل از این اطلاع رسانی شده بود، حالا گروه خودروسازی سایپا که هفته گذشته مشغولیت زیادی را با بحث تحویل خودروهای پیش فروش شده با قیمت قبل داشت، حالا طرح فروش ویژه‌ای را برای...

همان‌طور که پیش بینی می‌شد بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در کشورمان به مناسب دهه فجر اقدام به ارائه طرح‌های فروش مختلفی کردند که پس از ارائه شرایط فروش محصولات ایران‌خودرو که قبل از این اطلاع رسانی شده بود، حالا گروه خودروسازی سایپا که هفته گذشته مشغولیت زیادی را با بحث تحویل خودروهای پیش فروش شده با قیمت قبل داشت، حالا طرح فروش ویژه‌ای را برای محصولات خود عرضه کرده که نسبت به طرح فروش رقیبش از جذابیت بهتری برخوردار است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در جدیدترین بخشنامه خود از شرایط فروش محصولات خود به مناسبت دهه فجر رونمایی کرد که مشتریان می‌توانند صرفا به صورت اینترنتی اقدام به ثبت سفارش کرده و از تخفیف اندک و سود مشارکت قابل قبول این شرکت بهره مند شوند.

جدیدترین شرایط فروش محصولات سایپا به مناسبت دهه فجر 97قبل از این شرایط فروش ایران‌خودرو با شرایط متنوع خود از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه اطلاع رسانی شده بود که گروه خودروسازی سایپا با ۲۴ ساعت تاخیر نسبت به رقیب، از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه اقدام به سفارش گیری می‌کند که مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت خودروی مد نظر خود را سفارش دهند.

گروه سایپا برخلاف رقیب خود که خودروهایش را با موعد تحویل ۹۹ به مشتریان عرضه می‌کند، اقدام به پیش فروش با موعد تحویل ۹۸ کرده و از این جهت نسبت به رقیب خود در وضعیت بهتری قرار دارد. البته گفتنی است که بسیاری از محصولات پرطرفدار این گروه خودروسازی در این شرایط فروش گنجانده نشده است.

جدیدترین شرایط فروش محصولات سایپا به مناسبت دهه فجر 97جزئیات پیش فروش محصولات خانواده پراید با موعد تحویل سال ۹۸

خودروی سایپا ۱۳۱ با پیش پرداخت ۱۵ میلیون تومان و با موعد تحویل مرداد تا مهر ۹۸ قابل سفارش خواهد بود. سود مشارکت ۱۸ درصد و سود انصراف در نظر گرفته شده برای آن ۱۵ درصد خواهد بود. خودروی سایپا ۱۳۲ با پیش پرداخت ۱۵ میلیون تومان و با موعد تحویل شهریور و مهر ۹۸ قابل سفارش خواهد بود. سود مشارکت ۱۸ درصد و سود انصراف در نظر گرفته شده برای آن ۱۵ درصد خواهد بود. خودروی سایپا ۱۱۱ با پیش پرداخت ۱۵ میلیون تومان و با موعد تحویل مرداد تا مهر ۹۸ قابل سفارش خواهد بود. سود مشارکت ۱۸ درصد و سود انصراف در نظر گرفته شده برای آن ۱۵ درصد خواهد بود. خودروی سایپا ۱۵۱ با پیش پرداخت ۱۵ میلیون تومان و با موعد تحویل تیر تا شهریور ۹۸ قابل سفارش خواهد بود. سود مشارکت ۱۸ درصد و سود انصراف در نظر گرفته شده برای آن ۱۵ درصد خواهد بود. گروه سایپا برای سفارشات مرداد تخفیف ۱۵۰ هزار تومانی و برای سفارشات شهریور ماه نیز تخفیف ۲۰۰ هزار تومانی قرار داده است.

جدیدترین شرایط فروش محصولات سایپا به مناسبت دهه فجر 97جزئیات پیش فروش محصولات خانواده ایکس ۲۰۰ با موعد تحویل سال ۹۸

خودروی تیبا ۱ با پیش پرداخت ۱۸ میلیون تومان و سود مشارکت ۱۸ درصد و سود انصراف ۱۵ درصد قابل سفارش خواهد بود. موعد تحویل این خودروها نیز مرداد تا مهر ۹۸ اعلام شده است. خودروی تیبا ۲ با پیش پرداخت ۲۰ میلیون تومان و سود مشارکت ۱۸ درصدی و سود انصراف ۱۵ درصدی قابل سفارش است. موعد تحویل این خودروها نیز مرداد تا مهر ۹۸ قید شده است. خودروی ساینا با پیش پرداخت ۲۰ میلیون تومان و سود مشارکت ۱۸ درصد و سود انصراف ۱۵ درصدی ارائه گردیده است که موعد تحویل این خودرو نیز مرداد تا مهر ۹۸ اعلام شده است. مشتریان متقاضی خرید ۳ خودروی بالا با موعد تحویل شهریور و مهر ۹۸ از تخفیف خرید ۲۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی بهره مند می‌شوند.

جدیدترین شرایط فروش محصولات سایپا به مناسبت دهه فجر 97جزئیات پیش فروش محصولات دیگر سایپا با موعد تحویل سال ۹۸

پیکاب ریچ این گروه خودروسازی با پیش پرداخت ۷۵ میلیون تومان با موعد تحویل اردیبهشت و خرداد ۹۸ قابل سفارش خواهد بود. نیسان دوگانه سوز با پیش پرداخت ۲۸ میلیون تومان با موعد تحویل تیر ۹۸ قابل سفارش خواهد بود. نیسان تک سوز نیز با پیش پرداخت ۲۵ میلیون تومان و موعد تحویل تیر ۹۸ امکان ثبت سفارش خواهد داشت. سود مشارکت برای سه محصول بالا نیز ۱۸ درصد بوده و مشتری از سود انصراف ۱۵ درصدی بهره مند خواهد شد.

جدیدترین شرایط فروش محصولات سایپا به مناسبت دهه فجر 97از نکات قابل ذکر شرایط فروش محصولات سایپا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ظرفیت در نظر گرفته شده برای این شرایط فروش محدود بوده و طبیعتا به محض اتمام ظرفیت تعیین شده، مبادی ثبت نام بسته خواهد شد. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود در صورت تمایل در اسرع وقت اقدام به ثبت سفارش و پرداخت مبلغ نمایید. طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا مشتریان می‌توانند از امکان خرید انصرافی برای این طرح فروش بهره مند شوند. این بدین معنی است که برخلاف بسیاری از شرایط‌های فروش قبلی این شرکت که امکان انتقال حواله وجود نداشت، مشتری با پیدا کردن خریدار برای حواله خود می‌تواند آن را انتقال دهد. قیمت نهایی خودروها طبق زمان تحویل خواهد بود. مشتریان در این شرایط پیش فروش با قیمت غیرقطعی ثبت نام کرده و با کسر سود مشارکت تعلق یافته در طی قرارداد، اقدام به تکمیل وجه لازم خواهند کرد. بدیهی است عدم تکمیل وجه به معنای انصراف خواهد بود که صرفا سود انصراف به پیش پرداخت مشتریان تعلق خواهد گرفت. مشتریان هنگام ثبت سفارش نیاز به تعیین نمایندگی نخواهند داشت و یک هفته پس از اتمام زمان ثبت نام می‌توانند به سایت رسمی سایپا مراجعه کرده و نمایندگی مد نظر خود را انتخاب کنند. بدیهی است در صورت عدم انتخاب نمایندگی دلخواه، گروه سایپا نزدیک‌ترین نمایندگی به محل زندگی مشتری را معین خواهد کرد. شرایط محدود کننده دیگری برای مشتریان در نظر گرفته نشده و همه مشتریان می‌توانند در این طرح فروش سایپا اقدام به ثبت سفارش نمایند.

جدیدترین شرایط فروش محصولات سایپا به مناسبت دهه فجر ۹۷

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

جدیدترین شرایط فروش محصولات سایپا به مناسبت دهه فجر 97

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی