عکس: آغاز مسیر بزرگ ترابی در پرسپولیس


مهدی ترابی کار خود را رسما از امروز با پیراهن پرسپولیس آغاز کرد و پا به مسیر بزرگی گذاشت که احتمالا خیلی زود او را به مقصد اروپا روانه خواهد کرد.

عکس: آغاز مسیر بزرگ ترابی در پرسپولیستدبیر24»تمرین امروز پرسپولیس یک بازیکن ویژه داشت؛ مهدی ترابی که یکی از جذاب‌ترین خریدهای نقل و انتقالاتی سرخپوشان محسوب می‌شد از امروز با پیراهن شماره ۹ کار خود را با برانکو و دیگر بازیکنان استارت زد.


ترابی که دیدار هفته اول دور برگشت مقابل پدیده را به دلیل محرومیت از دست داده، مطمئنا نقش ویژه‌ای در تغییرات فنی این تیم خواهد داشت و هواداران تیم امیدواری بزرگی از حضور او خواهند داشت.


بازیکن چند پسته پرسپولیس که سرمربی سرخ‌ها علاقه ویژه‌ای به سبک بازی او داشته، در شرایطی کار خود را با این تیم آغاز خواهد کرد که همه ‌روی این مساله اشتراک دارند که قادر است لژیونر آتی فوتبال ایران در لیگی معتبر لقب گیرد و دوران حضور موفقیت آمیز اما کوتاهی را با پیراهن پرسپولیس پشت سر خواهد گذاشت.


ترابی در تمرین امروز با استقبال ویژه هواداران مواجه شد و در اولین صحبت‌هایش مدعی شد که این تیم را با قلبش انتخاب کرده و امیدوار است با نمایشی موفق انتظار هواداران و کادرفنی را پاسخ دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا