مشارکت ملی حفاری در کاهش تبعات ناشی از سیلاب در خوزستان


مشارکت ملی حفاری در کاهش تبعات ناشی از سیلاب در خوزستان

رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران از مشارکت این شرکت در کاهش تبعات ناشی از طغیان رودخانه و جاری شدن سیلاب در مناطقی از استان خوزستان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، رضا الاسوند گفت: با توجه به نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استانداری خوزستان به ریاست استاندار و ارائه گزارش مدیرکل هواشناسی استان مبنی بر ورود سامانه بارشی شدید، اقدام‎های پیشگیرانه در دستور کار دستگاه‎های اجرایی این شرکت قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی دستگاه‎های اجرایی و محلی، خدمات شرکت ملی حفاری با محوریت مدیریت اچ‎اس‎یی، پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و فوریت‎های پزشکی و با همکاری اداره کل ترابری در شهر حمیدیه و روستاهای تابع روستای بیت گنیم، شهر رفیع و بخش اسماعلیه متمرکز شد.

رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: ارسال یک دستگاه بیل مکانیکی، سه دستگاه لودر و چهار دستگاه کمپرسی به شهر حمیدیه و روستاهای همجوار از جمله این اقدام‎ها است.

الاسوند با اشاره به حضور کارشناسان این مجموعه و نماینده اداره کل ترابری شرکت برای هماهنگی لازم با نماینده استانداری و نماینده بخشداری منطقه در محل احداث سیل‎بند گفت: ارسال سوخت (نفت گاز) برای استفاده ماشین‎آلات برای سرعت بخشیدن در انجام کار و اعزام یک دستگاه کمرشکن به منظور جابجایی دستگاه‎های بیل مکانیکی و لودر بخشی از فعالیت‎های شرکت به‎شمار می‎آید.

وی افزود: در شهر رُفیع نیز پس از حضور مسئولان پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، سرپرستان اچ‎اس‎یی و کارشناسان اداره کل ترابری شرکت به اعزام دو دستگاه خودرو سنگین جین‎پل، یک دستگاه خودرو تندم و دیگر ماشین‎آلات مورد نیاز به این منطقه اقدام کرد.

الاسوند اظهار کرد: تامین تعداد قابل توجهی کیسه خالی یک تنی مواد سیال حفاری برای احداث سیل‎بند، اجرای الزام‎های ایمنی، خارج کردن ماشین‎آلات سنگین از میان گل ولای از سوی خودروهای سنگین جین‎پل و تندم ترابری شرکت با توجه به ریسک بالای کار از اقدام‎های به عمل آمده در این زمینه است.

رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران گفت: در بخش اسماعیلیه نیز خودروهای سنگین به این موقعیت اعزام که هم‎اکنون نیز در حال کار در این بخش است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته