سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر همراه با رادیو تهران


سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر همراه با رادیو تهران

گروه هنر ــ گفت‌وگوهای اختصاصی فیلم‌سازان، بازیگران و منتقدان هر روز به صورت زنده از رادیو تهران محل برگزاری سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر بشنوید.

سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر همراه با رادیو تهران

به گزارش ایکنا، امیر‌حسین ثقفی، تهیه‌کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: تیم هنری «تهران من» از ساعت 19:30 دقیقه در پردیس سینمایی ملت، محل برگزاری سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر مستقر هستند؛ آخرین رویدادها درباره جشنواره را به اطلاع شنوندگان می‌رسانند. گفت‌وگو با فیلم‌سازان، منتقدان و بازیگران به صورت زنده از کاخ جشنواره تا ساعت 20:30 دقیقه پخش می‌شود. اسماعیل باستانی تهیه‌کننده و وحید رونقی گوینده به همراه غزل نهانی، مهدی مجنونی و میثم عبدی از پردیس ملت شنوندگان را همراهی می‌کنند.
وی ادامه داد: برنامه تهران من در آستانه دهه مبارک فجر به صورت ویژه از ساعت 17 با بخش‌های متنوعی تهیه شده است. «شنیدنی‌های انقلاب» که گنجینه‌ایی از دستاوردهای علمی، پزشکی، فنی مهندسی و... است که نقش اجتماعی زنان، رشد سواد، پیشرفت‌های عمرانی، سلول درمانی، فناوری فضایی، پیشرفت‌های دارو سازی و... در این حوزه‌ها بررسی می‌کند.
«چهل سال تلاش» دستاوردهای سیاسی و معنوی انقلاب اسلامی را بررسی می‌کند؛ استقلال، خود باوری، فقرزدایی، ایستادگی در برابر ابر قدرت‌های جهان، مشارکت در تعیین سرنوشت خود، امنیت، نقطه اتکا مسلمانان دنیا، نفوذ منطقه‌ای و جهانی، ظلم ستیزی و حمایت از مظلومان جهان و...
«من بهار بیست سال دارم» نوشته‌های دختری دهه هفتادی از رویدادها و خاطرات انقلاب در بهمن 57 است. آخرین رویدادهای انقلابی شهر تهران و کتاب انقلاب با اجرای حسام آبنوس معرفی می‌شود. گفت‌و‌گو با مسئولان، وزرا و آخرین اخبار ورزشی با اجرای محمد میر از دیگر بخش‌های ویژه برنامه تهران من از رادیو تهران است.
تهران من ویژه دهه فجر چهل سالگی انقلاب تدارک دیده شده است که مینا نیکانیک سردبیر، فاطمه نیرومند گوینده به همراه دیگر عوامل تهران من تا 22 بهمن در خدمت شنوندگان خواهند بود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...