سیم پی؛ راهکاری کامل برای نیازمندی‌های روزمره


موبنا – در واقع برنامه سیم پی مجموعه کاملی از سرویس های پرداختی مختلف است که استفاده از تمامی آن ها رایگان بوده و می تواند حتی بدون استفاده از اینترنت برخی از پروسه ها را به سرعت به انجام رساند. این روز ها که بیشتر امور روزمره وابسته به اینترنت و فضای مجازی شده است ابزار ها و اپلیکیشن های بسیار متنوعی نیز در اختیار کاربران قرار گرفته اند. در...

موبنا – در واقع برنامه سیم پی مجموعه کاملی از سرویس های پرداختی مختلف است که استفاده از تمامی آن ها رایگان بوده و می تواند حتی بدون استفاده از اینترنت برخی از پروسه ها را به سرعت به انجام رساند.

سیم پی؛ راهکاری کامل برای نیازمندی‌های روزمره

این روز ها که بیشتر امور روزمره وابسته به اینترنت و فضای مجازی شده است ابزار ها و اپلیکیشن های بسیار متنوعی نیز در اختیار کاربران قرار گرفته اند. در این بین شاید افرادی باشند که در انتخاب گزینه مناسب خود دچار مشکل شوند و چه بسا کسانی که از داشتن چندین اپلیکیشن مختلف برای انجام فرایند های جزئی و مشابه رنجیده‌خاطر هستند. سیم پی با داشتن کلکسیونی از سرویس ها که شامل: خلافی رانندگی، ریز جرائم، بلیت سینما، قطار، هواپیما، اتوبوس، اینترنت، قبض، شارژ، 3G، کارت تلفن هوشمند، خدمات اپراتور، باشگاه مشتریان، موجودی و نیکوکاری می شود، قادر است تا حد زیادی نیازمندی های متعدد کاربران را مرتفع نموده و به طور شگفت انگیزی در وقت و هزینه ایشان صرفه جویی به عمل آورد. می توانید بدون نیاز به اتصال اینترنت از اپراتور های مختلف شارژ خریداری کنید. تنها کافی است شماره موبایل خود را در قسمت مربوطه وارد کنید؛ برنامه با استفاده از سیستم USSD و به کارگیری سامانه بانکی شتاب، پروسه پرداخت و دریافت شارژ را به انجام می رساند. در حالت پرداخت آنلاین نیز با سرعتی بسیار بالاتر می توانید به مقصود خود برسید.

نرم افزار از سرویس های بسیار مختلفی تشکیل شده است که یک گزینه بسیار کاربر پسند در همه آن ها به چشم می خورد؛ در هر بخش با لمس دکمه راهنما می توانید توضیحات کاملی از کاربرد هر سرویس و نحوه اجرای هر یک به دست آورید.

اطلاعات:

اسم برنامه: سیم پی دسته: کاربردی ورژن: 3.2.1 شرکت سازنده: فن آوری اطلاعات آلتون تک حجم: فایل نصبی: 10 MB ورژن اندروید پیشنیاز: –

تصاویر سیم پی:

دانلود نرم افزار کاربردی سیم پی:

سیم پی؛ راهکاری کامل برای نیازمندی‌های روزمره

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403