مارول با مرگ یکی از شخصیت‎های بازی Spider-Man مخالف بود


مارول با مرگ یکی از شخصیت‎های بازی Spider-Man مخالف بود

بنا بر گفته‎های صداگزار شخصیت پیتر پارکر در بازی Spider-Man مارول در ابتدا با مرگ یکی از شخصیت‎ها این بازی مخالف بوده است. توجه: ادامه این خبر برای کسانی که هنوز بازی Spider-Man را بازی نکرده‌اند حاوی اسپیول‎های بزرگی است. اگر هنوز موفق به تجربه این بازی نشدید از خواندن ادامه این مطلب خودداری کنید. بازی Spider-Man فقط یک بازی خوب معمولی نبود،...

بنا بر گفته‎های صداگزار شخصیت پیتر پارکر در بازی Spider-Man مارول در ابتدا با مرگ یکی از شخصیت‎ها این بازی مخالف بوده است.

توجه: ادامه این خبر برای کسانی که هنوز بازی Spider-Man را بازی نکرده‌اند حاوی اسپیول‎های بزرگی است. اگر هنوز موفق به تجربه این بازی نشدید از خواندن ادامه این مطلب خودداری کنید.

مارول با مرگ یکی از شخصیت‎های بازی Spider-Man مخالف بود

بازی Spider-Man فقط یک بازی خوب معمولی نبود، همه نکات این بازی جذابیت‎های خاص خود را داشتند و بازیکنان از لحاظ عاطفی و شخصی با بازی ارتباط برقرار کرده بودند.

اگر این بازی را بازی کرده باشید می‎دانید که Doctor Octopus سم Devil’s Breath را در شهر نیویورک سیتی پخش می‎کند، این سم می‎تواند هر کسی را که با آن در تماس بوده بکشد. در پایان بازی پیتر پارکر در یک دو راهی بسیار سخت قرار می‎گیرد که پایان داستان را رقم می‎زند. او می‎تواند با مقدار کمی از پادزهر عمه می را نجات بدهد یا این که همان مقدار را نگه دارد تا با تولید مقدار بیشتری از آن به اکثر مردم شهر شانس زندگی دوباره دهد. در نهایت پیتر تصمیم می‎گیرد که شهر را نجات دهد و عمه می قبل از رسیدن پازهر می‎میرد.

نتبجه این تصمیم یکی از بهترین و غم‎انگیزترین صحنه‎ها در بین بازی‎های ویدیویی سال 2018 را رقم می‎زند. حتی احساسی‎تر از لحظه‎هایی که پس از شکست دادن Doctor Octopus شاهد بودیم.

شاید یکی از دلایل تاثیرگزار بودن این صحنه‎ها در بازی عملکرد فوق‎العاده «یوری لوونتال» (Yuri Lowenthal) به عنوان صداپیشه شخصیت پیتر پارکر بود. حالا که صحبت از یوری به میان آمد بد نیست بدانید که این یوری بود که خبر ناراضی بودن مارول از مرگ عمه می را منتشر کرد. او در میان صحیت‎هایش با The GameZone Podcast اعلام کرد که مارول در ابتدا نمی‎خواست که Insomniac عمه می را بکشند ولی کم‎کم و با گذر زمان با آن موافقت کردند.

البته عدم موافقت مارول با کشتن چنین شخصیت مهم و دوست داشتنی قابل درک است، با این حال من فکر می‎کنم که آن‎ها تصمیم درستی گرفتند. مرگ عمه می داستان را عمیق‎تر می‎کند.

نظر شما درباره بازی Spider-Man چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‎اید؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
مارول با مرگ یکی از شخصیت‎های بازی Spider-Man مخالف بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش