جنجال شدن توهین بازیگر هندی به بازیکن َآرسنال

ایشا گوپتا، بازیگر سینمای هند که بارها عنوان کرده طرفدار آرسنال است، به خاطر توهین های نژادپرستانه به الکساندر ایووبی، بازیکن نیجریه ای جنجال ساز شد.

این بازیگر پس از واکنش ها به پیغام نژادپرستانه اش نه تنها پیام مذکور را پاک کرد بلکه در پیامی دیگر از هواداران آرسنال عذرخواهی کرد.

روز دوشنبه، گوپتا تصویری از مکالمه واتساپی خود با یکی از دوستانش منتشر کرد که در آن به شدت از عملکرد ایووبی انتقاد شده بود. در این مکالمه، یکی از دوستان گوپتا، به بازیکن نیجریه ای لقب “گوریل” را می دهد و می گوید که این بازیکن از دوران انسان های اولیه تغییری نکرده و همچنان متعلق به همان نسل است.

در این مکالمه، اشا در جواب به دوستش می گوید:”ها ها ها، نمی دانم چرا او را نیمکت نشین نمی کنند.

جنجال شدن توهین بازیگر هندی به بازیکن َآرسنال

گوپتا خیلی سریع این تصویر را از بخش استوری اینستاگرام حذف کرد. بعد از این ماجرا گوپتا مجبور شد که عذرخواهی کند و مدعی شد که در گذشته خودش مدعی نژادپرستی شده و هرگز قصد چنین کاری را نداشته است.

این بازیگر نوشت:”بچه ها، متاسفم اگر فکر کردید پیغام نژادپرستانه ای منتشر کرده ام. به عنوان یک عاشق ورزش اشتباه کردم. عذرخواهی می کنم. حماقتم را ببخشید. در طول بازی از شرایط ناراحت بودم و با دوستم درد دل می کردیم. متاسفانه فکر نکردم که این پیغام نژادپرستانه است. در آن لحظه می خواستیم با هم شوخی کنیم. خودم قبلا قربانی نژاد پرستی شدم. قطعا به این مسئله افتخار نمی کنم. اشتباه کردم، ببخشید.”

امتیاز دهید