ادعای عجیب آاس از قول امباپه درباره رئالی شدن!


روزنامه اسپانیایی آ اس اعلام کرد کیلین امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، به یکی از مسئولان رئال مادرید گفته بوده که اگر تصمیم با او می‌بود مسلماً بازی در رئال مادرید را انتخاب می‌کرد. نوشته ادعای عجیب آاس از قول امباپه درباره رئالی شدن! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ادعای عجیب آاس از قول امباپه درباره رئالی شدن!

آاس از قول امباپه: اگر دست من بود رئالی می شدم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۱
ادعای عجیب آاس از قول امباپه درباره رئالی شدن!

روزنامه اسپانیایی آ اس اعلام کرد کیلین امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، به یکی از مسئولان رئال مادرید گفته بوده که اگر تصمیم با او می‌بود مسلماً بازی در رئال مادرید را انتخاب می‌کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کیلین امباپه، از زمانی که در موناکو خود را به عنوان یکی از پدیده‌های درخشان فوتبال اروپا مطرح کرد مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید قرار گرفت ولی در نهایت پاری سن ژرمن بود که در سال ۲۰۱۷ امباپه را به پاریس منتقل کرد. حالا درحالیکه شایعات زیادی درباره احتمال پیوستن ا‌مباپه به رئال مطرح است، روزنامه آ اس اسپانیا مدعی شد امباپه به یکی از مدیران رئال گفته که اگر تصمیم با او بود مسلماً بازی در رئال مادرید را انتخاب می‌کرد.

امباپه در سال ۲۰۱۷ ابتدا به عنوان بازیکن قرضی به PSG پیوست و سپس قرارداد خود را با مبلغ ۱۶۶ میلیون پوند دائمی کرد. از همان زمان شایعات زیادی در مورد تلاش رئال مادرید برای جذب امباپه وجود داشت و حالا به خصوص بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال، این شایعات بار دیگر قوت گرفته است.

به گزارش آ اس، ا‌مباپه فصل گذشته درحالیکه به همراه پاری سن ژرمن برای دیدار با رئال در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ به اسپانیا رفته بود در محوطه رختکن‌ها با ایسیدرو دیاز یکی از مشاورین رئال مادرید روبرو می‌شود.

به گزارش آ اس، امباپه که دیاز را از قبل می‌شناخته و با او دوستی خانوادگی برقرار کرده بوده به این مشاور رئال مادرید می‌گوید اگر انتخاب با او بود بدون یک لحظه تردید بازی برای رئال مادرید را انتخاب می‌کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم