دشمنان انقلاب، مستاصل شده‌اند


نماینده مردم همدان و فامنین گفت: پیام دهه فجر به کسانی که چشم طمع به جمهوری اسلامی دوخته‌اند این است که توهماتشان یکی پس از دیگری خنثی شده و عشق مردم به این انقلاب روز به روز در حال افزایش است. به گزارش ایسنا، امیر...

نماینده مردم همدان و فامنین گفت: پیام دهه فجر به کسانی که چشم طمع به جمهوری اسلامی دوخته‌اند این است که توهماتشان یکی پس از دیگری خنثی شده و عشق مردم به این انقلاب روز به روز در حال افزایش است.

به گزارش ایسنا، امیر خجسته در مراسم گرامیداشت دهه فجر و گلبانگ انقلاب اسلامی اظهار کرد: خدا را شاکریم که چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم و درخت انقلابی که با ۲۴۰ هزار شهید و ۹۰۰ هزار جانباز بدست آمده در چهلمین سالگردش آبیاری شد.

وی ادامه داد: درخت انقلاب میوه و ثمره‌های فراوانی از جمله امنیت دارد که استکبار جهانی به این امنیت پایدار، کینه و حسادت می‌ورزد.

خجسته با اشاره به دیگر دستاورد انقلاب اسلامی، بیان کرد: ایجاد امنیت در منطقه و برپانگه‌داشن سوریه و عراق توسط جوانان انقلابی کشور ایران یکی دیگر از دستاوردهای مهم این انقلاب ناب است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا با مقاومت و به ثمر نشستن دستاوردهای ناب انقلاب پس از ۴۰ سال در حال شکست خوردن و انزوا است.

خجسته تصریح کرد: در نقاط مختلف جهان، جوانان انقلابی نقش آفرینی کردند به طوری که مستضعفین جهان، چشم به یاری انقلاب اسلامی ایران دارند.

وی تاکید کرد: مردم ایران، تا آخرین قطره خون و تا پای جان از این انقلابی که با هزاران خون مظلوم و جوان به وجود آمده دفاع می‌کنند.

خجسته با بیان هدف مشترک دشمنان انقلاب یادآور شد: دشمنان انقلاب، تصور می‌کنند که می‌توانند با تفرقه افکنی و حقه‌های شیطانی این انقلاب ۴۰ ساله را سرنگون کنند اما انقلابی که مردم برای بدست آوردن آن خون دل‌های زیادی خورده‌اند را به راحتی از دست نخواهند داد.

نماینده مردم همدان و فامنین در پایان افزود: آمریکا از حقه‌های خود مستاصل شده و جمهوری اسلامی ایران همچنان با قدرت پیش می‌رود و تا زمانی که ظلم را ریشه کن نکند از پای نخواهد نشست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس