ماکت خودروبر مرسدس بنز، فوق‌العاده جذاب و واقعی


ماکت خودروبر مرسدس بنز، فوق‌العاده جذاب و واقعی

کسانی که کلکسیون‌های بزرگ از ماکت‌های خودرو را جمع‌آوری می‌کنند، عمدتاً خواهان ماکت‌های خلاقانه و متفاوت هستند تا جذابیت مجموعهٔ خود را افزایش دهند. حالا برای این دسته افراد مرسدس بنز گزینه‌ای عالی را ارائه کرده است. این ماکت، کِشندهٔ آکتروس با تریلر خودروبر به مقیاس 1:18 است. این ماکت زیبا 113 سانتیمتر طول و... The post ماکت خودروبر مرسدس بنز،...

کسانی که کلکسیون‌های بزرگ از ماکت‌های خودرو را جمع‌آوری می‌کنند، عمدتاً خواهان ماکت‌های خلاقانه و متفاوت هستند تا جذابیت مجموعهٔ خود را افزایش دهند. حالا برای این دسته افراد مرسدس بنز گزینه‌ای عالی را ارائه کرده است. این ماکت، کِشندهٔ آکتروس با تریلر خودروبر به مقیاس 1:18 است. این ماکت زیبا 113 سانتیمتر طول و 10 کیلوگرم وزن دارد و بنابراین به لطف اندازهٔ بسیار بزرگ و توجه فوق‌العاده به جزئیات، قطعاً در هر کلکسیونی بیشترین توجه را به خود جلب خواهد کرد. این برای اولین بار است که مرسدس بنز کِشنده و تریلری باهم را با مقیاس 1:18 ارائه می‌کند.

ماکت خودروبر مرسدس بنز، فوق‌العاده جذاب و واقعی

مرسدس بنز برای طراحی و ساخت این ماکت با شرکت مدل‌سازی NZG همکاری کرده است. این کِشنده و تریلر خودروبر از بیش از 500 قطعه تشکیل شده و ساخت آن 10 ماه طول کشیده است. ابعاد بزرگ این ماکت امکان ایجاد جزئیات بسیار کوچک مثل کنترل‌کننده‌های تریلر را فراهم کرده است درحالی‌که برای مشاهدهٔ داخل کابین کِشنده، درهای آن باز می‌شوند. علاوه بر این، امکان قرار دادن شش خودروی سواری روی تریلر هم وجود دارد که جذابیت آن‌را چند برابر می‌کند.

ماکت خودروبر مرسدس بنز، فوق‌العاده جذاب و واقعی

مرسدس بنز قیمت ماکت کِشندهٔ آکتروس به همراه تریلر خودروبر را 630 یورو اعلام کرده درحالی‌که امکان خرید کِشنده بدون تریلر نیز با قیمت 260 یورو وجود دارد. حتی کسانی که به هر دلیلی تریلر بدون کِشنده را بخواهند هم می‌توانند آن‌را با قیمت 400 یورو خریداری کنند. در همین حال، ازآنجایی‌که بسیاری از خریداران این ماکت خواهان ماکت محصولات سواری جدید مرسدس بنز با مقیاس 1:18 برای قرار دادن روی تریلر هستند نیز سازندهٔ آلمانی گزینه‌های مختلفی را برای آن‌ها ارائه کرده است.

ماکت خودروبر مرسدس بنز، فوق‌العاده جذاب و واقعی

این خودروهای سواری شامل GLE به رنگ‌های نقره‌ای یا آبی با قیمت 90 یورو، A کلاس به رنگ‌های خاکستری یا سفید با قیمت 80 یورو، X کلاس به رنگ‌های سفید یا مشکی با قیمت 90 یورو، V کلاس به رنگ‌های آبی یا سفید با قیمت 100 یورو، AMG GT63 به رنگ خاکستری با قیمت 110 یورو و E63 S به رنگ مشکی با قیمت 120 یورو می‌شود. بدین ترتیب قیمت کل این مجموعه شامل کِشنده، تریلر و شش خودرو به 1100 یورو (بیش از 14 میلیون تومان!) می‌رسد.

ماکت خودروبر مرسدس بنز، فوق‌العاده جذاب و واقعی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی